Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

16 Ağustos 2011

Kabaklı Krepler


Kabak bayıldının kabaklarının içini rondodan geçirdim tabi maydanoz ve siyah zeytin  ilave ettim krep tarifini aynen uyguladım ben yinede tarif vereyim..

Malzemeler
3 yumurta
2,5 su bardağı süt
2 bardak kabakiçi rondodan geçmiş (maydanozlu + zeytinli)
1 avuç kadar siyah zeytin çekirdekleri çıkarılmış siz fazla koyabilirisiniz ben iftara yetiştirmek için acele ettim...
yarım su bardağını az geçen sıvıyağ 
1 paket kabartma tozu
tüm malzemeyi çok iyi karıştırıp teflon tavada 1,5 kepçe dökerek arkalı önlü pişiriyoruz...
Kaşar rendesini hemen içine yayarak dürüm yapıp kabak bayırdıların yanına arkadaş olarak koyuyoruz...
Yemede yanında yat derler ya işte ondan.
Afiyet şeker olsun..

0 yorum:

Yorum Gönder

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design