Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

30 Eylül 2011

Ekmekiçi Yumurta


Yumurtayı kahvaltıda suda haşlamak yerine bu sefer değişiklik yapayım dedim.. Daha önce bazı bloglarda da görmüştüm.

Hamburger ekmeğini su bardağı ile üzerinde bir kapak açıyoruz... İçine yumurta kırmadan önce fırında ekmekleri ısıtıyoruz.. Önce peynirleri küçük parçalara bölüp ekmeklerin içine paylaştırıyoruz.. Daha sonra yumurtaları kırıyoruz pul biber ve dilediğimiz baharatları serpip tekrar sıcak fırına sürüyoruz.. Afiyetle çıtır çıtır yiyoruz (Sıcakken tereyağı sürüldüğü zaman tadına doyulmuyor..)

5 yorum:

  1. :) şık ve eğlenceli bir tarif olmuş. Ayrıca çorbayı deneyip fikrinizi benimle paylaşırsanız çok sevinirim. Afiyet olsun :D

    YanıtlaSil
  2. Ellerinzie sağlık:) ben de sizi kendi bloğuma beklerim!:)
    www.LensMarket.Com

    YanıtlaSil
  3. çocuklar için süper bir tarif ,deneyeceğim kızım belki yumurtayı böyle sever:)

    YanıtlaSil
  4. Canim tesekkür ederim bloguma biraktigin yorum icin... Ya bu siralar biraz tembellik yapiyordum ilgilenmedim blogumla birazda bazi kendini af edersin birsey sanan bazi ukala bloglar var insani sogutuyor bir seyler yazmaktan onlara sinir olmustum o yüzden yoktum ortalarda.. ama insallah artik paylasimlarima devam edicem canim... bu arada harika bir fikir olmus bu ekmek ici yumurta sabah kahvaltilarinda harika gider dogrusu deniycem insallah...

    YanıtlaSil
  5. harıkaaa ben buna bayılıyorumm ozellıkle cocuklar ıcınde nefıs bır alternatıff..ellerıne saglık canım arkadasım..senın elınden ayrı guzel olmus:)))))))

    YanıtlaSil

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design