Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

24 Eylül 2011

Fırında Sucuklu,kaşarlı Ekmek içi


Herkese selam diyorum ve beş günlük bir geziden sonra evde bayat ekmek çok birikmişti ben de değerlendirdim..


Bayat ekmekleri önce fırınladım ve çıtır olunca elimle ufaladım çok küçük olmaması lazım. İçine 1/2 su bardağı süt, 1/2 çay bardağı sıvıyağ siz bir bardakta koyabilirsiniz, 1 su bardağı lor peyniri, 5 yumurta kırdım, tuz, karabiber, nane ve köfte yoğuru gibi yoğurdum daha önceden yağladığım tepsiye üzerine bastıra bastıra yaydım.


Börek dilimleri gibi kareler halinde kestim..Herbir karenin içine sucuk dilimleri koydum..Fırında 15-20 dakika pişirdikten sonra tepsiyi çıkardım kaşarpeynirlerinide ilave ettim tekrar sıcak fırına sürdüm eriyen kaşarların üzerine pul biber ve nane serptim arzuya göre sizler farklı baharatlar deneyebilirsiniz...Afiyet olsun.

malzemeler
 Bayat ekmek kırıntısı
 1/2 su bardağı süt, 
1/2 çay bardağı sıvıyağ siz bir bardakta koyabilirsiniz, 
1 su bardağı lor peyniri,
5 yumurta , 
tuz, karabiber, nane

Bu tarifi çay kahve bahane etkiniğine gönderiyorum.
Sevgili tombultarifler.blogspot.com'a  Başarılı yayınlar diliyorum.

3 yorum:

  1. Ellerine sağlık, çok lezzetli görünüyo:)

    YanıtlaSil
  2. cok güzel görünüyor inş enkısa zamanda hazırlayacağım

    YanıtlaSil
  3. CANIM TARİFİNİ YAYINLADIM TEŞEKKÜR EDERİM SANA SEVGİLER HAYIRLI AKŞAMLAR

    YanıtlaSil

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design