Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

25 Ekim 2011

Bezelyeli Pilav


Aslında hiç tadım da değilim televizyona bakmaktan ağlamaktan stres takılır oldum. Artık boğazım sıkışıyor nefes alamıyorum. Biraz rahatlamak için bilgisayarımın başına geçtim sonunda

Malzemeler
3 kase pirinç
1 kase bezelye (konserve)
tuz ve karabiber

Yapılışı

* Çok pratik bir tarif yıkadığımız pirinçleri tencerede sıvı yağda kavurun üzerini yarım santim aşacak kadar su ekleyin 

* Bir taşım kaynasın bir kase bezelyeyi + tuz + karabiberini ekleyin. İyice karıştırın bezeleyeler tencerenin her tarafına yayılsın.
  
* Suyunu çekince altını kapatın kapağını açmayın buharında yumuşayan pirinçler ağız tane tane olur. Pirinç çok fazla pişirilmez lapa gibi olur.

* Afiyet Olsun

4 yorum:

  1. Aynen bende Emine hanim artik televizyona bakmiyorum bakamiyorum üzülmekten kendimi birakmis durumdayim ve toparlanmam lazim... ELlerinize saglik afiyet seker olsun size...

    YanıtlaSil
  2. herkes tarafından sevilen aynı zamanda çocuklara bezelye yedirmenin alternatif bir yoludur.ellerine sağlık sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  3. NeSLİNaMe teşekkür ederim canım ziyaretin için bu akşamda öğretmenler, polis ve bankacının memleketlerinde ki cenazeleri gördüm..
    Daha bir kaç ay önce öğretmen tayinlerini haberlerde izledim ve ailelerle beraber sevinç gözyaşı döküyorlardı. Şimdi cenazeleri geldi evlere..
    Ne diyeceğimi bilemiyorum kelimelerin bittiği yer burası..
    Ancak gözyaşları dökebiliyorum ve dua edebiliyorum. Rabbim niyetimizi hayr akibetimizi hayr eyle..

    YanıtlaSil
  4. Tombul tarifler teşekkür ederim ziyaretiniz için gerçekten çocuklara yemek yedirmek nice nice keşiflere vesile olmuş. Bezelye her yemeğe yakışıyor bence..
    Allah'a emanet ol..

    YanıtlaSil

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design