Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

16 Ekim 2011

Biber Çanağında Patates Kavurması


Çok basit ama bir o kadar da lezzetli bir tarif benim aklıma geldi ama belkide benim gibi düşünen hanımların mutfağından da çıkmış olabilir..

Malzemeler

1 adet patlıcan
3 adet patates (haşlanmış)
1 yemek kaşığı domates salçası
3-4 adet dolmalık biber
3-4 domates rendesi

Ben patates kavurmasını çok severim bu sefer bol soğan + bir adet patlıcanı kavurdum + salça + rendelenmiş haşlanmış patates ve tuzunu da ekledim kavurdum.
Dedim ki ben bunun sunumunu farklı yapayım hemen dolmalık biberleri boyuna ikiye böldüm kızarttım ve kavurmaları içine 1-2 kaşık paylaştırdım üzerine birer tatlı kaşığı sarmısaklı yoğurt ve nane-maydanoz ile süslenebilir de..
Tabakta sunuma gelince her ev hanımı kışlık domates-biberleri pişirip dolaplarımıza yerleştirmiştir ondan hemen bir kavanoz açtım ısıttığımdan 1-2 kaşık tabaklara paylaştırdım..
Deneyenlere Afiyet olsun..

2 yorum:

  1. Ellerinize saglik. Ben de patates kavurmasini cok severim. Size de afiyet olsun.

    Selam ve sevgiler

    YanıtlaSil
  2. acıktığımı hissettim görünce nefis görünüyor.

    YanıtlaSil

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design