Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

12 Ekim 2011

Çörekotlu Kurabiye


Dün akşam nette gezinirken bu tarif gözüme ilişti ve hemen deneyeyim dedim. İçinde 2,5 kaşık çörekotu koyduğum için müthiş şifalı bir kurabiye akşamdan beri sindirim sistemim güzel çalışıyor ve kendimi dinç hissediyorum.

Faydalarını araştırdım ve yayınlıyorum bence bu tarif çayımızın yanında mutlaka olmalı haftada birkaç kere yapmalı tadı da nefis hele sıcak tüketildiğinde çok güzel bir lezzet.

Allah razı olsun bu tarifi nette paylaşan kardeşime kaynak olarak belirticem ama birtürlü adını hatırlayamadığım bir blogerdi. 

Ama tarfi aynen yayınlıyorum.(hatırladığım zaman kaynak göstereceğimden emin olabilirsiniz)

Malzemeler
1 paket margarin 
1/2 su bardağı sıvıyağ
1/2 çaybardağı şeker
1 paket kabartma tozu
2 -2,5 yemek kaşığı çörekotu
1 tatlı kaşığı tuz
1 yumurta sarısı üzerine beyazı içine
Aldığı kadar un ben 4 su bardağı koydum tam geldi.

Yapılışı 

* Genişçe bir kabın içine önce 4 su bardağı unu + çörekotunu + kabartma tozunu + şeker + tuz  koyun ve güzelce karıştırın eşit miktarda malzemeler harmanlansın sonra sıvıları koyup yoğrun.

* Cevizden biraz büyük koparıp yuvarlayın ortsından biraz bastırın resimdede görülüyor. Yumurta sarısını sürün fırında 170 derecede 30-35 dakikada pişiyor.

* Afiyet olsun  

En genel Olarak Çörek Otunun Faydaları Şu Şekilde Sıralanabilir;

• Mikrop, virüs ve mantarlara karşı öldürücü tesire sahiptir.
• İfraz boşaltıcı ve solunum borusunu genişleticidir.
• Kansere karşı koruyucu etkisi vardır.
• Kan şekerini düzenler.
• Yorgunluk halini giderip zindelik verir.
• Damar hastalıklarını önler.
• Cinsel gücü arttırır.
• Hazmı kolaylaştırır.
• Vücuttaki toksinleri süzerek atar.
• İdrar söktürücü özelliği ile safraya iyi gelir.
• Yaraların çabuk iyileşmesini ve hücrelerin yenilenmesini hızlandırır.
• Alerjileri önler. (Çörekotu linki tıklayabilirsiniz)

 • Savunma sistemini dengeler.
• Hormon sistemini ve ruh hâlini sağlamlaştırır.

1 yorum:

  1. emınecım..merhabalar kosusturmadan ugrayamadım..maşallahhh doktrumussun sen..ellerıne saglık..

    YanıtlaSil

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design