Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

3 Ekim 2011

Erişteli Patates Çorbası


"Elif'in defterinden" blog arkadaşımdan almış olduğum bir tarif bugün nihayet yapabildim. Çok güzel doyurucu bir çorba ev halkı beğendi deneyin belki sizde beğenirsiniz her evde olan malzeme ile yapılıyor tabii kişiye göre malzemelerin miktarı değişebilir..
Her tarifte mutlaka kendime göre biraz değiştiririm özellikle malzeme miktarını Elif arkadaşımız da öyle yapmış doğal aolarak..

 Malzemeler
1 küçük boy soğan, ufak doğranmış
1 orta boy patates (küçük küp şeklinde doğranmış)
1 çay bardağı kırılmış erişte
Domates salçası, biber salçası
2-3 yemek kaşığı sıvıyağ
1/2 limon
Tuz, nane, karabiber

Yapılışı
 Soğanları yağda kavurun. Salçayı ve patatesleri tencereye ekleyin, patatesler tencereye yapışmaya başlayıncaya kadar kavurun. Kaynamış suyu ekleyin, patatesleri bir 10 dakika pişirin. Erişte ve tuzu da ekleyip erişteler pişene kadar bekleyin, üzerine nane serpip servis yapın.

4 yorum:

  1. Beğendiğinize sevindim. Bu çorba her baharatı kolaylıkla kabul eden ve hepsine göre ayrı şekillenen bir çorba. Ayy nasıl mutlu oldum beğendiğinize anlatamam :)

    YanıtlaSil
  2. ellerinize sağlık...
    enfes görünüyor...
    sıcacık kış sofraları için güzel bir alternatif.
    selam ve dua ile...

    YanıtlaSil
  3. Ben patates katmadan yapıyordum tarifinizi bugün değerlendirip yapmayı istiyorum.. ellerinize sağlık.sevgiler..

    YanıtlaSil

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design