Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

9 Ekim 2011

Kar yağdı Kümbet Pasta :) :)


Hazır kekten çok kolay bir pasta, önce  krem şantiyi hazırla buzdolabına koy beklesin.(1 pakette 2 poşet var ben 1 poşetini yarım su bardağı soğuk süt ile mikserden geçirdim.)



Kreması için
3 su bardağı süt
1 su bardağı toz şeker
2 çorba kaşığı un (2,5 çrb.kaşığı da koyabilirsiniz)
1 çorba kaşığı nişasta 
1 paket vanilya
1 su bardağı hindistan cevizi
1 çorba kaşığı margarin
Ben malzemeyi margarin hariç hepsini süte ekledim ateşin üzerine koydum topaklanmamasına dikkat ederek karştırdım pişince soğuması için bir kenarda beklettim, arada bir karştırın soğumasına yardımcı oluyor hem de kaymaklanmıyor.(Ocaktan almaya yakın margarini ekleyin karıştırın)



Büyük bir kaseyi streç ile kaplayın, kekin yarısını yerleştirin üzerine soğuyan kremayı döktüm ben kremanın bir kısmına  kakolu krem şantim vardı onu içene ekledim (Bence içine kek parçaları da atmak lazım daha da lezzetli olur).. 
Yukardaki resimde pastanın içinde görünüyor.
Kekin kalan kısmını da üzerine kapattım sonra ters çevirip servis tabağına aldım daha önce hazırladığım krem şantiyi spatula ile sürdüm en üstüne hindistan cevizi serptim. 
Sizsiz olun buzdolabında bir gün bekletin inanın o zaman daha lezzetli oluyor Krema dahada katı oluyor.Afiyet olsun

3 yorum:

  1. Pastanin adinin ilgincligi kadar görüntüsüde ilginc olmus. Ama nefis gözüküyor ellerine saglik canim. denemek isterim dogrusu...

    YanıtlaSil
  2. çayımın yanına bir dilim alıyorum:)ellerinize sağlık..sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. etkinlik için bende bir tarif gönderdim.sevgiler

    YanıtlaSil

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design