Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

30 Ekim 2011

Karnıbahar Kızartması


Yıkayıp haşlamış olduğunuz karnıbaharı parçalıyoruz. 
Parçaların herbiri küçük bir ağaca benzediği için çocuklarım "Ağaç yemeği yap anne!" derlerdi. 
Benim de çok severek hazırladığım bir yemekti ama bu gün kızartmasını yaptım. 
Yıkayıp temizlediğim karnıbahar ağaçcıklarını 10-15 dakika haşlayalım süzülmeye süzgeçte bir kenara bırakalım sarmısaklı yoğurt hazılayalım. Süzülen karnıbaharları 2 yumurta kırıp az tuz ilave edip çırpalım ağaçcıkları içinde bir güzel döndüredöndüre yumurtalayalım yağladığımız teflon tavaya atıp kızartalım.
Hemen servis tabağına alalım üzerine hazırladğımız sarmısaklı yoğurt nane ve pul biber serpelim çok yakışır.
Afiyet olsun.

3 yorum:

  1. Merhabalar,

    Profilinizden gördüğüm kadarıyla 4 adet blog sayfanızın her birini ayrı ayrı ziyaret ederek inceledim. Blogger'in Türkiye'den katılan blogcularının herhalde % 80'nini bayan blogcular oluşturuyor.

    Benim blog sayfa sayım 16 adet. Bunların herbiriyle layıkı veçhile ilgilenmek çok zor. Şu anda ancak iki tanesi ile ilgilenebiliyorum.

    İslam Dini ile ilgili bazı konularda yanlış uygulamaların olduğunu hissediyorum. Bu konudaki düşüncelerimi paylaşabilmek için alim olmam gerekiyor. Onun için sadece kendime saklıyor ve uyguluyorum. Doğrusunu Allah bilir.

    Başarılarınızın devamını dilerim. Selam ve dualarımla birlikte güzeller Güzel'ine emanet olun.

    YanıtlaSil
  2. çok severim karnıbahar kızartmasını nefis ellerinize sağlık sevgiler:)

    YanıtlaSil

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design