Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1 Ekim 2011

Patatesli Baget


Benim için pratik ama bir o kadar da lezzetli ve vitamin deposu tavuk yemekleridir. Bu sefer patatesli baget yapayım dedim..Benim için sulu yemek illaki olmaz olmazlarımdan yoksa doymuyorum...

Malzemeler
1 kg baget (derilerini çıkardım siz tüylerini yakabilir yemeğe dahil edebilirsiniz ama yemek çok yağlı olur)
3-4 adet iri patates
1 kase bezelye (ocaktan almaya 10 dk.kala eklenecek)
3-4 adet domates (rondodan geçirdim)
1 büyükbaş soğan (rondodan geçirdim)
1 tepeleme domates salçası
tuz, karabiber

Yapılışı
Büyükçe bir tencerede önce soğanları kavurdum, 
daha sonra hazırladığım bagetleri ilave ettim. 
iri küp şeklinde doğradığım patatesleri ilave ettim.(pişince çabuk dağılııyor) 
Üzerine domates ve salça rondodan geçirdim onuda ilave ettim.
su ile  bezelyeleri, tuzu karabiber de ilave edip pişirdim ama suyunu kontrol altında tutmak lazım (bir anda susuz kalabilir)heran sıcak su kenarda hazır olması lazım.. Çok sulu yemek de lezzetli olmuyor...
Afiyet olsun..

1 yorum:

  1. aslinda diyorum ben geceleri ben yemek bloglarina bakmayayim en iyisi ama dayanamyorum. ben bu gidisle bu sahane yemekleri görmeye devam ederek diyet yapmayi unutayim en iyisi :) patates tavuk en sevdigim ikili nerde olurlarsa olsunlar kendileriyle iyi anlasiyoruz :) ellerine saglik canim.

    YanıtlaSil

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design