Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

4 Ekim 2011

Yeşil Pasta, Ispanaklı kek



Acemi Pastacı'nın yaptığı pasta bu kadar olur işte..Ama keyifle yaptım Şimdide grib oldum inşaallah ağır geçmez..


Malzemeler
3 yumurta
1,5 su bardağı şeker
2,5 su bardağı un
1 paket vanilya
1 paket kabartma tozu
1 su bardağı sıvı yağ
1 su bardağı iri ceviz
200 gr ıspanak(1 su bardağı ıspanak çiğ olarak rondodan çekilicek. )


Hazırladığım keki küçük bir kalp kalıbı ile ve bir kulplu ile kestim kalanı kek parçalarını pasta üzerlerine ve krem şanti ile karıştırdım..

Üzerine
1 paket krem şanti
1 su bardağı soğuk süt(krem şanti için)


Yapılışı

* Ispanakları yıka rondodan geçir (Ben yumurta ve şekeri çırptıktan sonra rondoda tam çekemediğim ıspanakları da kattım blendir ile iyice sıvı kıvama gelene kadar çektim.)
* Üzerindeki tarife göre krem şantiyi hazırla buzdolabına koy.
* Yumurta ve şekeri iyice çırp.4-5 dakika
* İçine yağ + vanilya + ıspanak iyice karıştır.
* unu + kabartma tozunuda ekle iyice karıştır en son cevizi ekle tekrar karıştır.
* Yağlanmış kelepçeli kalıba dök.
* Önceden ısıtılmış fırında 180 derece 40 dakika pişir.
* Fırından çıkan kek iyice soğuduktan sonra krem şanti ile süsle.
* İçine mutlaka ceviz ekleyin, antep fıstığı tadı veriyor ıspanak ne kokusu ne de tadı kalmıyor.








* Afiyet olsun

9 yorum:

  1. güzel olmuş,bende kahvaltıya sizin ıspanaklı kekinizden aldım:)elinize sağlık,Allah'a emanet olun......

    YanıtlaSil
  2. eline sağlık
    ve de geçmiş olsun

    YanıtlaSil
  3. emınecım ellerıne saglık canım..

    YanıtlaSil
  4. Selamlar canım,çok teşekkür ediyorum güzel pasta tarifin için,ellerine sağlık,şimid yayınladım :) gene bekliyorum,çok sevindim tarif göndermene,,,grip olmuşsun geçmiş olsun,Rabbim şifa versin inşallah,balıklaırnıda yemledim gidiyorum,sevgiler,sağlıcakla kal :)

    YanıtlaSil
  5. Sevgili birincisin bloguna geldim bir dilim su böreği çayımın yanına aldım ve ziyaretin için teşekkür ederim..
    Ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  6. Sevgili muhabbetsofrası senden de kurabiyelerin çook güzeldi aldım geldim, teşekkür ederim her zaman beklerim..
    Allah'a emanet ol..

    YanıtlaSil
  7. Sevgili marifetellerimizde bloguna geldim bebişlerinin yanaklarına birer öpücük bıraktım..
    Her zaman beklerim..

    Nesliname herzaman ki gibi fotoğrafların süper ve çiçekler her zaman çook güzel yine beklerim..
    Allah razı olsun..

    Gelibolu17 bundan sonra tariflerimi bloguna göndermeyi düşünüyorum ziyartin için teşekkürler her zaman beklerim.
    Allah'a emanet ol.

    YanıtlaSil
  8. harika görünüyo ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design