Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

3 Kasım 2011

Fırında Soslu Tavuk


Bu arada açıklama gereği duydum eşim çok kızarmış sever balıklarıda öyle çok pişittirir ona özel pişiririz ama tavuk az olduğu için mecburen hepsini iyice kızartmak zorunda kaldım. Hatta çağırdım fırını açıp pişip pişmedini kontrol etti. Ben ise orta ayarı severim yine de tadı çok güzel oldu. Buradan tarifi alarak hazırlayanlara da  afiyet şifa olsun.
   
Malzemeler
1 kg karışık tavuk bud ve kanat
Sos için
1 kaşık domates salçası
1 kaşık biber salçası
2 kaşık yoğurt
1 kaşık sıvıyağ
1 tatlı kaşığı piliç baharatı
Ekstra baharatlar:1-2’şer çay kaşığı (kekik, karabiber, pul biber, kimyon, tarçın, reyhan, yenibahar)
Tuz (istenirse çünkü salçada ve piliç baharatında yeterince var aslında)

Hazırlanışı

Önce tavuk bud ve kanatları güzelce tüylerini yakalım iyice yıkayıp süzgecin içinde beklemeye alalım.
Bir başka kabı içinde sos malzemelerini karıştıralım ve tavuk bud ve kanatlara yedire yedire sürelim
Fırın tepsisine yerleştirpi 200 derecede 40-45 dakika kadar pişirelim.
Afiyet Olsun..

3 yorum:

  1. bol çeşnili ellerine sağlık canım nefis olmuştur eminim sevgiler:)

    YanıtlaSil
  2. çıtır çıtır harika görünüyor tavuğun bu halini çok severim ben bide tereyağlı pilav olucak yanına ohh miss gibi..eline sağlık emine ablacığım:)

    YanıtlaSil
  3. ellerine saglık canım.
    bende aynı sosu kullanıyorum:)))
    sevgilerimle canım:)))

    YanıtlaSil

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design