Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

30 Kasım 2011

İçli Kurabiye


Mutfak denemelerimden biri.. 
Önce kakaolu puding yaptım sonra içinden 
5 yemek kaşığı pudingi tabağa aldım içine
3-4 yemek kaşığı iri çekilmiş ceviz, 
3-4 yemek kaşığı kuruüzüm
ve katılaşana kadar hindistan cevizi ilave ettim.
Kaşıkla karıştırarak yumuşak bir harç haline geliyor.
Parmak uçları ile de minik köfte şeklini verdim..


Hazırladığım kurabiye hamurunun ortasına koyup hamuru bir köfte misali yuvarladım. Fırında 15-20 dakikada pişti farklı bir lezzet belki başkaları tarafından da yapılmış olabailir ama bu benim doğaçlamamdır..
Hatta pudigli iç arttı ve çayın yanına çok güzel bir lezzet oldu.
Onu ayrıca yapıp tekrar yayınlıycam inşaallah.


Kurabiye Tarifini veriyorum. Ben adını İçli kurabiye koydum. Siz ne dersiniz bilemiyorum..

Malzemeler
2 adet yumurta
1,5 su bardağı pudra şekeri
1 su bardağı buğday nişastası
1 paket margarin
1 paket kabartma tozu
Aldığı kadar un

Yapılışı 

* Buğday nişastası + pudra şekeri + kabartma tozu harmanlayın
* Ortasını açın yumurtaları kırın margarini ekleyin yavaş yavaş unda katarak yoğurmaya başlayın yumuşak bir hamur olcak.
* Ellerinizi unlayarak  hamurdan kopardığınız parçayı resimde gördüğünüz gibi yuvarlayın ortasına minik cevizli harçtan koyun.
* Yuvarlayıp yağladığımız tepsiye dizin. 15-20 dk. pişirin.
* Afiyet Şifa Olsun..

6 yorum:

  1. çok güzel olmuş ellerine sağlık sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. ellerine sağlık...güzel bir tarif..bende yapıyorum böyle bir kurabiye taslaklarda var yayınlarım önümüzdeki günlerde inşallah...ben aynı hamura kakao katıp içine koyuyorum..süpriz kurabiye adı altında:)pudingli iyi fikir..afiyet olsun.sevgiler:)

    YanıtlaSil
  3. içli köfte oluyorda: içli kurabiye neden olmasın :))
    çok güzel olmuşlar ellerine sağlık canım şifa olsun sevgiler:))

    YanıtlaSil
  4. Ellerinize saglik. Ic malzemesi bana ay coregini animsatti. Mutfakta hayal gucu sinirsiz...

    Selam ve sebgiler

    YanıtlaSil
  5. ellerine sağlık etkinliğe katılımın için çok teşekkürler tarifin yayında.

    YanıtlaSil
  6. çok guzel gorunuyor ellerıne sağlık canım sevgıler

    YanıtlaSil

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design