Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

10 Kasım 2011

Mantar Kurabiye


Artık bayram bitti Allah nice bayramlar göstersin hayırlısı ile..Çayın yanına bir şeyler yapayım deyince evimizin en küçük direği ısrarla mantar kurabiyesi yaptrdı ve inanın sadece bir tane yiyebildi neden ? diyeceksiniz bilgisayarda oyunu bırakıpta odaya gelemedi  bilgisayarın önünde yemesi yasak bir de ceza aldı benden uzun bir süre onun istediği değil de benim menüm yapılacak..Eeee gece kalkmışım yapmışım ve iltifat etmezse bu ben tarifini vereyim benden alıp pişirenlere Afiyet şifa olsun...

Malzemeler

  • 1 Paket margarin
  • 2 Adet yumurta
  • 1 Su bardağı pudra şekeri
  • 1,5 Su bardağı un
  • 3 Su bardağı buğday nişastası
  • 1 paket kabartma tozu
  • 1 tatlı kaşığı kakao

Hazırlanışı

  • Genişçe bir kabın içine 2 yumurtayı kırın pudra şekeri ile çırpın
  • nişastayı + un + kabartma tozunu ve margarinide ilave edip iyice yoğurun.
  • yuvarlayıp tepsiye dizin soda şişesinin ağzını kakaoya bandırıp kurabiyelere bastırıp mantar şeklini verin.
  • 15-20 dakika fazla değil 170 derecede pişirin.
  • Afiyet olsun

4 yorum:

  1. Eminecim,benimde yaptığım bir kurabiye..güzel görünüyor, eminim tadı da güzeldir belli:)ben 1 yumurta kırıyorum ve 1 yemek kaşığı yoğurt var benim tarifimde..böyle de dene istersen ben senin tarifini denemek istiyorum .sevgilerle....

    YanıtlaSil
  2. Emine hanımcım çocuklar isteyince akan sular durur değilmi.. anne yüreği yapmasaam o gece uyuyamam:)
    elleinize sağlık çok güzel görünüyorlar afiyet olsun sevgiler:)

    YanıtlaSil
  3. Gerçekten öyle çocuklar diledi mi hemen yapmaya gayret ediyoruz..Teşekkür ederim Fatma Hanımcım ve birincisin bir daha ki sefere blogundan tarif alarak yapmayı düşünüyorum..Allaha emanet olun..

    YanıtlaSil
  4. ana yüreği işte ne yaparsın.Laf aramızda bizim bu yumuşak taraf1ımızı da iyi kullanıyorlar değilmi.Bilgisayar sorunu bizde de var.Ayrıca kurabiyelerinde çok güzel görünüyor ellerine sağlık canım.Sevgilerimle...

    YanıtlaSil

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design