Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 Kasım 2011

Mimlendiniz Haberiniz Olsun !!!


İLK MİMLEDİKLERİM
Selamünaleyküm diyerek başlayayım ilk defa mimlendim ben de anısı olan şarkıları  bir düşündüm eşimle en sevdiğimiz şarkıyı ilişikte sunuyorum. 
En önemli günlerimizde ortak dinlediğimiz bir parçaydı bu bir an eskilere gittim. Bu yüzden birincisin arkadaşıma teşekkür ederim.



Beni bıraktıkları yorumlarla bloguma ve mutfağıma bağlayan marifet ellerimizde arkadaşımı mimlemek istedim.
Nesliname beni hiç yalnız bırakmadı onu da mimlesem ne düşünürdü acaba?
tombul tarifleride mimleyelim bakalım kendisinde anısı olan şarkı hangisi? Aslında bir tane değil bende birkaç tane var..Aklıma ilk gelen lise yıllarında hastaydım ben bu guruba ne kadar kirli çıkı olduğumuz ortaya çıktı..
Benim yaşımda kaç blog arkadaşım var bilmem ama sizi bir asır geriye götürdüm galiba..İçimize yolculuk süpriz senide mimledim..
Mimlemek istediğim blog arkadaşlarımdan biride yaşama sebeplerim2  ve Gelibolu17 arkadaşlarım  hadi mimleriniz hayırlı olsun..
Ben sizleri mimledim ama hayatınızda sizi ençok etkiliyen kararlarınıdan birini sorsam acaba bu kadın deli mi dersiniz herhalde ama deli değilim...Ben gerçekten merak ediyorum hayatımızda verdiğimiz en önemli karar ???
Tabii mecbur değilsiniz cevap vermeye belkide ben mimlenmeyi yanlış anlamış olabilirim..

7 yorum:

  1. teşekkür ederim canım mesajını aldım sevgilerimle şimdi cevap vermeye gidiyorum.

    YanıtlaSil
  2. Canim tesekkür ederim bu güzel mimin icin tabiki cevaplayacagim seni kirarmiyim hic. Ayrica mim in cok güzel gercekten süper bayildim bu Mime ben :)

    YanıtlaSil
  3. :)) peki..o kadar çok kritik karar vermişimki hangisini yazsam:) size özel yazacağım inşaAllah..hayırlı günler dilerim..

    YanıtlaSil
  4. s.a
    ne güzel bir mim konusuymuş böyle sevdim gitti:)
    başım üstüne aldım gittim:)

    sevgiler,selamlar

    YanıtlaSil
  5. emineciğim bu akşam çoçukların bilgisayarından bişeyler yapmaya çalıştım fırsat buldukça gene devam edecem tamammı ben slayta kendim seçtim koydum resimlirinrden ama sen değistirmemi istediğin varsa bana bir ara tel açta bende kaydedeyim telini birlikte karar vere vere yapalım ayrıca sana yolladığım lınkı kaybettim ben duruyorsa bana geri yollada diğer bloğuna yükliyeyim onu görüşürüz insilla çok beklettim seni elimde olmayan nedenlerden kusura bakma

    YanıtlaSil
  6. Ve aleykümselam emine ablam,çok mutlu oldum,çok teşekkürler..mimin konusu çok hoşmuş,fazla özelimize girmedikten sonra ve seviyeli olduktan sonra ben çok seviyorum mimleri,inşallah en kısa zamanda şöyle şarkılı,türkülü,eğlenceli bir mim cevabım olacak,,haber veririm yazdığımda :)
    cengiz kurtoğlu nu bende severim,onun şarkılarıyla büyüdüm desem yalan olmaz,yaşımda sana ne kadar yakın bilmiyorum ama ben 74 doğumluyum...

    sevgiler,selamlar olsun,birde mutlu bayramlar :)

    YanıtlaSil
  7. Selamlar ablam nasılsın?
    mimine nacizane cevap yazdım bakmak istersen haber vereyim dedim...sevgiler :)

    YanıtlaSil

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design