Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

9 Aralık 2011

Elzağız Cevizli Sucğundan Kurabiye

Büyük oğlumun Elazığ'lı arkadaşlarından hediye gelen cevizli sucuktan bir tepsi kurabiye yaptım üstelikte kabartma tozu ilave etmeyi unutmuşum yinede ağızda dağılan bir kurabiye oldu..

Malzemeler

2 yumurta
1 su bardağı pudra şekeri
1 su bardağı buğday nişastası
1 paket margarin
1 paket kabartma tozu
alabildiği kadar un
Kurabiyelerin içine cevizli sucuğu dilimler halinde kesip yerleştiriyorsunuz

Yapılışı  

* Normal kurabiye yapargibi farkı yok.Tüm malzemeleri karıştırıp yoğurun.
* Avunuzda yuvarlayıp düzleştirdiğiniz hamurun ortasına 1-2 dilim cevizli sucuk yerleştirin kapatın yuvarlayın..

* Afiyet Şifa Olsun

4 yorum:

  1. İyi fikir güzel olmalı sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. ellerine sağlık canım eminim çok lezzetli olmuştur
    merak ettim sucuklar içinde eridimi yada sertleşmedimi
    bendede var cevili sucuk o yüzden sordum canım bildirirsen sevinirim
    çok öptüm sevgiler:))

    YanıtlaSil
  3. Cevizli sucuğu çok severim, eminim kurabiyesi de güzel olmuştur. Ellerinize sağlık. Afiyet bal şeker olsun.

    YanıtlaSil
  4. canım ...ödülüm olduğunu bildirmişsin çok sevindim) heyecnlandım ,ilkdefa bir ödül alacağım )çırpım çırpım bloğunu dolaşıyorum... bide bilsem bu ödül nasıl benim olabilir ((
    yardmcı olursan sevinirim :)

    YanıtlaSil

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design