Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

6 Aralık 2011

Portakallı Kek


Malzemeler
3 yumurta
1 su bardağı toz şeker
1 su bardağı yoğurt
1 su bardağından bir parmak kadar eksik
1 su bardağı ceviz iriçekilmiş
1 büyük portakal kabuğu rendesi
1 paket kabartma tozu
1 fiske tuz çok az
2,5-3 su bardağı un ayarlama yapabilirsiniz..

Yapılışı
* Yumurta + toz şeker köpürene kadar karıştırın + sıvıyağ + yoğurtu da ekleyin karıştırın.
* Portakal kabuğu rendesi + cevizi ilave edin karıştırın
* Unu ve kabartma tozunuda ilave edip iyice karıştırıyoruz.
* Yağlamış olduğumuz kek kalıbıma döküyoruz.
* Önceden ısıtılmış 170 derecede pişiriyoruz.
* Afiyet Şifa Olsun
Not: Çay kahve bahane etkinliğine gönderiyorum hayırlı bereketli yayınlar.Etkinliğinimiz yesilmutfak'ta

11 yorum:

  1. ellerine sağlık,mis gibi portakal kokuyordur şimdi bu kek :) sevgiler,selamlar olsun...

    YanıtlaSil
  2. Gelibolu17 teşekkür ederim akşam çayına yaptım..
    Buyrun beklerim
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. Ellerine sağlık. Bu aralar bloklarda sık sık gördüğüm bu tür kış keklerini bende yapacağım en kısa zamanda. Portakalı her türlü severim ama kekin yeri bir başka. Bir de yanına çay olsun oh başka ne isterim.

    YanıtlaSil
  4. portakalda ne güzel bir aroma vermiştir keke..ellerine sağlık..afiyetler olsun..sevgiler:)

    YanıtlaSil
  5. Elinize saglik portakal varken en guzel lezzetleri yapmak gerek yazin cok arariz yoksa
    Sevgiler canim..

    YanıtlaSil
  6. etkinliğe katılımın için çok teşekkürler tarifini aldım fakat yayınlamış olduğun tarifin altına benim sayfama gönderdiğine dair bir not yazmalısın. sevgiler.
    tarifin yayında

    YanıtlaSil
  7. Ellerine sağlık canım benimportakallı keke bayılırım..yaz ayları için şimdiden başladım kabukları rendeleyip buzluğa atmaya başladım ben..

    YanıtlaSil
  8. emınecım ellerıne kollarına saglık....

    YanıtlaSil
  9. tam mevsimine göre harika bir kek olmuş elinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  10. Nefis görünüyor. Mis gibi, ellerine sağlık. Sevgiler.

    YanıtlaSil

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design