Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

24 Aralık 2011

Susamlı Milföy Çubuklar ve Güller




Epeydir yapmak istediğim milföy çubuklarından yaptım yanına minik güller de olsun istedim...

Malzemeler
4-5 adet milföy
1 adet yumurta 
susam siz çörekotu da deneyebilirsiniz..

Yapılışı

Milföyleri eşit aralıklarla ben rulet ile kestim siz bıçaklada yapabilirsiniz.
Yumurtayı iyice çırpın ve şeritleri önce yumurtaya sonra susama bulayın..
Susamlı milföyleri uzun burgular haline getirin resimde görüldüğü gibi..
15-20 dakika 170 derecede pişirin.
Afiyet olsun..

8 yorum:

  1. Ellerinize saglik Emine hanim. Blogumdaki odul icin de cok tesekkur ederim. Ancak ben odulun oldugu blogunuzdaki yorum kismini bulamadim:) o yuzden oraya yazamadim. Blogumda yazdim insaallah gormussunuzdur.

    Selam ve sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Çıtır çıtır ne güzel olmuşlar,bol susamlı da çok güzel görünüyor..Ellerine sağlık.Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  3. Selen Cake Turkish Cuisine bundan sonra muhabbetin zerrelerine de beklerim inşallah..

    Birincim teşekkürler senden yorum gelmezse olmaz merak ediyorum sonra, nerde kaldı beni unuttu diyorum.
    Her zaman beklerim Allah Razı Olsun.

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Emine Hanım, inanın unutmaktan değil nete girdiğim zaman mutlaka uğruyorum bu ara giremedim ondan.Ama siz hiç uğramadınız kaç gündür:?:))

    YanıtlaSil
  5. harikasın emine hanımcığım. Milföylerim var dolapta. Susamımda var. Bende yapayım bunu. Sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Bende haşhaşlı peynirli yapıyorum ablacım çubuklardan yayınlanacak var hatta beklemede de yazısını yazmak var daha işte:)
    Ellerine sağlık leziz ve çok şık,gülleride yeni gördüm...

    YanıtlaSil
  7. Pasta köşem hoşgeldin ben haşhaşlısının tadından emin olamadım belki evdekiler çok seçici oldukları için yemezler diye..
    Ama farklı seçenekleri de değerlendirmem lazım çok beğendiler..
    Allah Razı Olsun..

    YanıtlaSil
  8. Merhaba Emine Ablacim bana biraktigin güzel yorumlarindan dolayi tesekür ederim yoklugumda. Allah Razi Olsun.

    Gelelim susamli milföy bucuklar ve güllere :) harika harika harika benim esim bayilirda bende is yok :)

    YanıtlaSil

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design