Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

29 Ocak 2012

Cup Kek

Çay Kahve Bahane Etkinliğimize gönderdiğiniz tarifler için çok teşekkür eder ve sevgilerimi sunarım. Arkadaşlarımın bibirinden güzel tariflerinin yanında benim  tarifim biraz sönük kalacak ama cup kek yaptım tarifi veriyorum.


Malzemeler (6 adet cup kek için)
2 yumurta
1 çay bardağı toz şeker
1 çay bardağı sıvıyağ
1 su bardağı un
1 paket vanilya
1 paket kabartma tozu

Üzeri için
Krem şanti
Toz şam fıstığı

Yapılışı
* Tüm malzemeleri karıştırıp eldeettiğimiz hamuru yağladımız muffin kalıplarına döküyoruz.
* İsterseniz kağıt kalıptan sonra muffin kalıbına yerleştirin bu sefer ben kağıt kalıp kullanmadım.
* Krem şantiyi paketin üzerindeki anlatıma göre hazırlayıp cup kekin üzerini şam fıstığıyla beraber süsleyebilirsiniz.

3 yorum:

  1. Ellerine saglik canim cok güzel görünüyor .Hayirli aksamlar .

    YanıtlaSil
  2. Çok leziz görünüyor. Ellerine sağlık olsun. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. canım ellerine sağlık, çay kahve bahane etkinliği için benim tarifi yayınladım, haberin olsun; öpüyorum...
    http://marifetlicadi.blogspot.com/2012/01/kremal-esmer-pasta.html

    YanıtlaSil

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design