Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

4 Ocak 2012

Elmalı Kurabiye


71.HAFTA. PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNE GÖNDERİYORUM SELAMLARIMLA BERABER  :)


Malzemeler
2 adet yumurta beyazı
2 adet küçük elma (hamurun içine ilave edilecek)
1 su bardağı pudra şekeri
1 paket margarin
4 su bardağı un
4 tatlı kaşığı tarçın
1 paket vanilya
1 paket kabartma tozu
1 su bardağı iri çekilmiş fındık

Yapılışı

* Unu  genişçe bir kabın içine alalım içine tarçını, vanilyayı, kabartma tozunu, pudra şekerini katalım harmanlıyalım.
* Yumurta beyazlarını, kabukları soyulmuş rendelenmiş elmaları,  margarini katalım hamuru yoğuralım.
* Kulak memesi kıvamına gelen hamurdan orta boy limon büyüklüğünde parçalar koparalım   tek yönlerini fındık kırıntılarına batıralım elimizde yuvarlayarak fındıkları hamura biraz gömelim.(resimde görülüyor)
* 180 derece önceden ısıtılmış fırında 20-25 dakika kadar pişirelim..
* Afiyet şeker olsun.

7 yorum:

  1. bir kaç tane çayımın yanınaaldım,ellerine sağlık...mutlu yıllar...

    YanıtlaSil
  2. çayın yanına mis gibi gider ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  3. arkadaşım ellerine sağlık çok lezzetli olmuştur eminim:) şifa olsun
    sevgiler:)

    YanıtlaSil
  4. etkinlie katılımın için çok teşekkürler tarifin yayında sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel,elma ve tarçın kokusuyla nefis bir kurabiye olmuştur,ellerine sağlık.Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  6. selam emine hanım, kurabiyeler çok harika görünüyor.ellerinize saglık. beni mim lediğinizi yazmışsınız, öncelikle teşekkür ederim blog sayfama ve bana değer verip bu mim e davet ettiğiniz için. malesef ben mim leri cevaplamıyorum, çok fazla vaktim olmuyor zaten pc nin başına oturuncada sadece tariflerimi yazıyorum. bildirmek istedim tekrar teşekkürler,sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. ellerinize sağlık kurabiyeler nefis görünüyor

    YanıtlaSil

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design