Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

23 Ocak 2012

ELMALI BİSKÜVİ

Çay Kahve Bahane Etkinliğimize gönderdiğiniz tarif için çok teşekkür eder ve sevgilerimi sunarım. Arkadaşımın bibirinden güzel tariflerini görmek isterseniz muhabbetsofrasi.blogspot.com tıklayabilirisiniz

ELMALI BİSKÜVİ


Herkese hayırlı bir gün, hayırlı bir hafta diliyorum...
Nasılsınız bakalım :)
Elmalı bisküviyi( kek de diyebilirsiniz aslında:) ) geçenlerde Gülben Ergen'in programında gördüm, aldım tarifini ve de denedim...
Çok lezzetli oldu...
Yalnız şunu da diyim, bisküviyi yaptığınız gün tüketin çünkü ertesi güne çok yumuşuyor ;)
Tarifi MUTFAK İNCİSİ bloğunun düzenlediği çay kahve bahane etkinliğine yolluyorum :)

MALZEMELER:

Yarım pkt. petitbeure bisküvi
2 orta boy elma
Tarçın
Ceviz içi

Üzeri için:

2 yumurta
1 çay bardağı şeker
2 çay bardağı un
1 pkt. kabartma tozu
Pudra şekeri

YAPILIŞI:

Bisküvileri fırın kabına dizin.
Üzerine ince dilimlenmiş elmaları dizin.
Üzerine iri kıyım ceviz ve tarçın serpin.
Dilerseniz kuru üzüm de kullanabilirsiniz.

2 yumurtayı ve şekeri mikserle iyice çırpın.
Elenmiş unu ve kabartma tozunu ekleyip karıştırın ve bu karışımı elmaların üzerine dökün...
180 derecede önceden ısıtılmış fırında pişirin.
Pişen bisküvileri fırından alıp ılınmasını bekleyin.
Üzerine pudra şekeri serpin ve su bardağı yardımıyla yuvarlaklar kesip servis tabağına alın.
Soğuyunca servis yapın...
Afiyet olsun....

1 yorum:

  1. reyyan'ın ellerine sağlık sana da bol katılımlar diliyorum. Arkadaşlar sağolsunlar güzel paylaşımlarda bulunmuşlar. Emine hanımcığım ben de yeni bir tarif var bekliyorum canım sevgiler

    YanıtlaSil

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design