Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

30 Ocak 2012

Kekik Soslu Makarna (yonca sos)

Çay Kahve Bahane Etkinliğimize gönderdiğiniz tarif için çok teşekkür eder ve sevgilerimi sunarım. Arkadaşımın bibirinden güzel tariflerini görmek isterseniz http://sofrakeyfim.blogspot.com tıklayabilirisiniz

KEKİK SOSLU MAKARNA (yonca sos)


bu makarnayı bloger etkinliğinde bizlere yoncanın hediyesi olan kekikli makarna sosuyla yaptım pek güzel oldu çokta pratik makarna severler ,değişik soslar denemeyi sevenler denemelisiniz teşekkürler YONCA

makarnamı haşladım süzdüm tencereme az tereyağ koydum, yonca kekikli sosu döktüm tıkırdattım, makarnamı ilave edip karıştırdım tamamdır yanına ayran çalkaladım afiyetle yedik

0 yorum:

Yorum Gönder

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design