Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

26 Ocak 2012

Krem Şantili Muzlu Kek

Çay Kahve Bahane Etkinliğime tarif gönderen arkadaşlarım bende size Krem Şantili Muzlu Kek yaptım. Gerçekten çay kahve bahane, yerken sevdiklerimizle geçirdiğimiz o güzel vakitlerin değirine paha biçilmez..Sizlere de çok teşekkür ederim 6 Şubata kadar ev sahibeliğim devam ediyor. Umarım yeni değişik lezzetlerle katılıma devam edersiniz bekliyorum hepinize sevgilerimi gönderiyorum.




Malzemeler
3 yumurta
1 su bardağı şeker
1 su bardağı yoğurt
3- 3,5 su bardağı un
1 su bardağı sıvı yağı
2 adet orta boy muz (çatalla iyice ezilecek)
1 paket vanilya
1 paket kabartma Tozu

Üzeri için
Krem Şanti
Fındık ve Toz Şam Fıstık

Yapılışı

* Yumurtayı ve toz şekeri köpürene kadar çırpın
*  Karışıma sıvıyağı ve yoğurtu da ilave edin çırpın.
*  Unu, kabartma tozunu ve vanilyayı ilave edip çırpalım.
* En son  muzları çatalla ezip karışıma ekleyip çırpalım.
* Karışımı yağladığımız kelepçeli kalıba aktarıyor
   ve önceden ısıtılmış fırında pişiriyoruz  (170 derecede)
* Üzeri için Krem Şantiyi paketin üzerindeki tarife göre
   hazırlayıp buzdolabında soğumaya bırakıyoruz .
* Soğuyan kekimizi dilimledikten (dilimleri ayırma) sonra krem şantiyi,
   fındık ve toz şam fıstık ile süsleyelim..
* Afiyet olsun..

Bu tarifimi guloannemutfakta.blogspot.com'a gönderiyorum..Sevgiler


2 yorum:

  1. Emine hanım bende etkinlik için uğraşıyordum size mailide attım hatta iki tane oldu ilkine bloğumun adresini yazmayı unutmuşum.bloğumda da yayınladım az evvel...bi baktım siz yorum bırakmışsınız davetiniz için teşekkür ederim.bol tarifler gelsin inşallah....sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. etkinlik icin bende de bir tarifiniz var, gelip alabilirsiniz. bol katilimli bir etkinlik diliyorum. kolay gelsin. gorusmek uzere. sevgiler...

    YanıtlaSil

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design