Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

24 Ocak 2012

Kuru üzümlü Kek

Çay Kahve Bahane Etkinliğimize gönderdiğiniz tarif için çok teşekkür eder ve sevgilerimi sunarım. Arkadaşımın bibirinden güzel tariflerini görmek isterseniz  
gelibolu17-midedenkalbe.blogspot.com tıklayabilirisiniz

Kuru üzümlü Kek

Selamlar,bir önceki postumda söz vermiş olduğum gibi kuruüzümlü kek tarifimle geldim hanei saadetlerinize :)
Söz verince mutlaka yapmak gerekir öyle değilmi sözünde durmamak Allah korusun fasıklığa kadar götürür insanı...Yalnız benim fotoğraf makinesi bana bugünlerde acayip oyunlar oynamaya başladı,bir garip oldu,tarih formatını ayarlamak istedim olmadı iki gün önce çektiğim fotolara kalktı 2006 tarihi yapıştırdı,beni zor durumda bıraktı :) Birde ben biraz paintte resimlerimi kaydederken üzerlerine minik şekiller koymaya çalıştım,şahtım şahbaz oldum anlıyacağınız,artık olduğu kadar,önemli olan gönüller bir olsun....Hani aslında böyle ne yemek blogları var resimleri adeta konuşturuyolar onlarada gıpta etmiyo değilim ama napayım elimden bu kadar geliyor,belki büyüyünce bende onlar gibi olurum :)

3 yumurta,1 su bardağı şeker,1 su bardağı sıvı yağ,1 su bardağı süt,3 su bardağı un,1 vanilya,1 kabartma tozu,yeteri kadar kuru üzüm...
Yapılışı:
şeker ve yumurtalar çırpılıp,üzüm hariç diğer malzemeleride karıştırılıp çırpılır,en son kuruüzümleride katıp azcık çırpıp yağlanmış kalıba dökülür ve önceden ısıtılmış fırında 175-180 derecede 25-30 dakika pişirilir...
Bu kadar kekimiz yemeye hazır afiyet olsun :)
Kuruüzümlü kekimi "çay kahve bahane" etkinliğimize ev sahibeliği yapan MUTFAK İNCİSİ (Emine Kaya) ne gönderiyorum...Kolay gelsin,sevgiler...

1 yorum:

  1. bir tarifim var etkinlik için,
    kolay gelsin:)
    http://aylindendenemeler.blogspot.com/2012/01/kestaneli-cupkek.html

    YanıtlaSil

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design