Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

12 Ocak 2012

Mini SadeTop Kekler

 Mini mini top kekler çocuklarım küçükken çok yapardım. Tekrar o günleri yadetmek istedim. Tarifi isteyen kardeşlerimiz için veriyorum..

Malzemeler
3 yumurta
1 su bardağı toz şeker
1-2 yemek kaşığı kuşüzümü
1 paket vanilya
1 paket kabartma tozu
1 çay bardağı süt
1 çay bardağı sıvıyağ
Aldığı kadar un (yaklaşık 7-8 yemek kaşığı )
 
Yapılışı

* İlk olarak yumurtaları şekerle 5 dakika köpürene kadar karıştırın.
* Üstüne sıvıyağ, sütü ve önceden suda 5 dk.beklettiğimiz kuşüzümünü süzüp ilave ederek karıştırmaya devam edelim.
* Kabartma tozu ve unu ilave edip karıştıralım kâğıt kalıpları yarısına kadar dolduralım (kâğıt kalıpları muffin kalıbı içine koyarsak şekli güzel olur.)
* Önceden 170 derecede ısıtılmış fırında 30-35 dk.pişirelim.
* Üzerini süsleyebilirizde hindistancevizi, pudra şekeri veya reçelle.
* Afiyet Şİfa Olsun

7 yorum:

  1. ellerine sağlık çok güzel olmuş topkeklerin
    selametle

    YanıtlaSil
  2. ellerinize sağlık Emine hanım sevgilerimle

    YanıtlaSil
  3. yumuşacık görünüyorlar puf puf ellerine sağlık. Bu arada emine hanımcığım ben de sana birşey sormak istiyorum yandaki listene nasıl fotoğraf ekliyorsun. yani hani kategorilendirmişsin ya aparatifler, ana yemek falan diye nasıl resimli yaptın bana yardımcı olursan sevinirim sevgiler

    YanıtlaSil
  4. ellerine sağlık canım.çocuklarım çok seviyor...sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. ellrinize sağlık ben keklerimi maffin kabına koymadığım için biraz yayılıyorlardı bu şekilde deniyeceğim

    YanıtlaSil
  6. Ellerine sağlık,ne güzel olmuşlar.Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  7. Mmmm nefis olmuş. Ellerine sağlık canım. Sevgiler...
    (Yemek Sevdam)

    YanıtlaSil

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design