Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1 Ocak 2012

Mutluluk Veren Mim!


Merhabalar beni mimleyen çok sevdiğim blog arkadaşlarım Tombul Tarifler ve Pasta köşesine beraber cevap yazayım dedim çünkü konu aynı.  "Karşınızdakini mutlu etmek için yapacağınız 10 şey"i yazmam istenmiş. Kendilerini çok güzel ifade etmişler ben  aynı başarıyı gösterebilir miyim bilemiyorum..

1-Her zaman Polyanna'cılık oynarım. Bana sıkıntısını açana da aynı yöntemle teselli ederim..
2-Kalp kırmamaya ve kırılmamaya çalışırım ama bilmeden kırdıklarım müstesna,

3-Karşımdakine değer veririm ve hissettiririm, onu kendim gibi bilirim,
4-Daima espirpili konuşurum  ince düşündürücü espirilerdir ve güldürmeyi çok severim,
5-Kendi mutluluğumu da paylaşmayı severim,
6-Arkadaşlığımızda onunda bana karşı saygılı ve mutluluk veren birisi olmasını isterim..Çabalarımız karşılıklı olmalı..
7- İbadetten mutluluk duyarım aynı duygularıda karşımda ki ile paylaşırsam mutluluğum katlanırda katlanır..
8-Bloglarımı ve blog arkadaşlarımı seviyorum onlarla mutlu oluyorum onları mutlu eden yorumlar bırakmakda beni mutlu ediyor..(Ne çok mutlu dedim mutlu iki cihan diliyorum herkese)
9-Güzel ikramlar hazırlayıp herkesi mutlu etmek benide mutlu eder.
10-Mutluluğun sırrını bilseydim inanın paylaşmak beni çok mutlu ederdi.
Herkese mutluluklar Dilerim..
Sırageldi benim mimlediklerime imkanım olsa herkesi mimlesem ama herkes cevap yazabilir..
 1-Onlaruyurken
 2-Baharnefesi
 3-Selinka
 4-Haydimutfağa
 5-Nesliname
 6-Hümoşun günlüğü
 7-Emelmutfakta
 8-Sarıyumurta
 9-Susamçörekotu
10-Öcalmutfakta
Buda promosyon mimim olsun..
11-Anındayorum
Mutlu cevaplar diliyorum arkadaşlar. Allah'a emanet olun..

12 yorum:

  1. Aslında küçük şeylerden mutlu olabiliyoruz yeter ki gönüller kırılmasın zevkle okudum cevaplarını ve daha yakından tanımış oldum seni:)blogun böylede çok güzel olmuş.Allah'a emanet ol...Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  2. mim için sağolun, hemen cevapladım.

    YanıtlaSil
  3. mim için çok teşekkür ederim.cevaplarınız çok hoşuma gitti.bende en kısa zamanda mimi cevaplayıp yayınlıyacağım.sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. sevgili emine hanım cevabınızı büyük bir keyifle okudum en kısa zamanda kendimi gözden geçirip cevaplıyacağım,
    sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Mutluluğun sırrını keşke bilseydin senden öğrenmek beni de mutlu ederdi arkadaşım. sevgiler

    YanıtlaSil
  6. "Çay,Kahve Bahane" etkinliğine 2 OCAK-18 OCAK tarihleri arasında
    http://gulayce.blogcu.com/ arkadaşımız ev sahibeliği yapacaktır...
    Bildiğiniz gibi çay kahve bahanedir çoğu zaman,dostlarla,arkadaşlarla,dertleşmek,görüşmek için.bir çoğumuz sevdiğimiz bir arkadaşımıza ziyarete giderken "hadi çayı koy" geliyorum diye gideriz,yada müsaitsen "sabah kahvesine geleceğim" deriz...
    Çünkü o sohbet muhabbet kuru kuruya olmaz,tamam tatlı dil güler yüzde gereklidir,hatta suratı sirke satan bir ev sahibi size bal baklavada ikram etse orda çok kalmak istemezsiniz öyle değilmi,ordan ayrılmak için sabırsızlanırsınız....
    “Allah’a ve âhiret gününe iman eden kimse misafirine ikram etsin. Allah’a ve âhiret gününe iman eden kimse akrabasına iyilik etsin. Allah’a ve âhiret gününe iman eden kimse ya faydalı söz söylesin veya sussun!”
    Muhammed Mustafa (s.a.v)
    Ve yukarıdaki güzel hadis-i şerifi sizlerle paylaşıp,evlerinize gelen misafirlerinize,eşinize,çocuklarınıza,yada bu dünya hanesinde en güzel misafir benim deyipte kendiniz için hazırlamış olduğunuz birbirinden güzel tariflerinizi,ikramlarınızı sayfalarınızdan almaya geleceğiz :)
    Tariflerinize "çay,kahve bahane" etkinliği için Gülayce'ye gönderiyorum yazıp arkadaşımıza haber verirseniz,büyük bir zevkle gelip tariflerinizi alıp
    http://gulayce.blogcu.com/ adresinde yayınlayacaktır :)
    Son olarak arkadaşlar,her zamanki gibi etkinliğimize herkes davetlidir,(lütfen davetiye götüremediğimiz arkadaşlarımız kırılmasınlar)
    Şimdiye kadar tarif gönderen arkadaşlarımıza çok teşekkür ediyorum sevgilerimi gönderiyorum,yepyeni ve güzel tariflerinizle yeni ev sahibemizide yalnız bırakmayacağınızı ümid ediyorum...

    YanıtlaSil
  7. çok teşekkür ederim hemen cevaplıycam :)

    YanıtlaSil
  8. Hehe promosyon mim demek :)) yanıtını eve gidince vereceğim şu an iş yerindeyim, teşekkür ederim ;)

    YanıtlaSil
  9. Emine hanım... mutlu bir insan sözcüklerinde bu kadar çok mutluluk kelimesi kullanır diye düşünüyorum okurken bende mutlu oldum çok yakınımda sizingibi bir dostumun olmasını çok isterim ...
    ama bu alemdede sizi tanıdığıma çok sevindim hani siz nasıl isterseniz rabbimde çevrenizde öyle insanlar halk eder derya öyle:)))
    arkadaşlık isteği gönderdim kabul edersiniz inşALLAH
    sevgiler

    YanıtlaSil
  10. Emine'cim face hesabım yok..:( Hayırlı akşamlar..

    YanıtlaSil
  11. Mim için sağolun,İnşallah kendimi hazır hissedince cevaplayacağım...
    Ben de bloglarınızı ziyaret ettim .Ama daha ayrıntılı bir şekilde okumak için daha sonra mutlaka uğrayacağım. Bloğumda paylaştıklarımı beğenmenize de ayrıca sevindim.Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  12. Tesekkür ederim emine ablacim. Mimini aldim insallah cevaplayacagim. Emine abla yalniz ben biseye takildim reklamlarin hayirli olsun demissin, yalniz ne gibi bir reklam onu anlamadim :) kusura bakma lütfen. Güzel postlarda görüsmek üzere

    YanıtlaSil

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design