Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

20 Ocak 2012

Şam Tatlısı

Çay Kahve Bahane Etkinliğimize gönderdiğiniz tarifler için çok teşekkür ederim bende arkadaşlar sizler için şam tatlısı yaptım geldiğiniz zaman ikrâmım olsun. Hoşgeldiniz diyorum.
Emeklerinize, ellerinize sağlık ve sevgilerimi sunuyorum.


Malzemeler
1 su bardağı toz şeker
1,5 su bardağı yoğurt
1 su bardağı un
2 çay kaşığı kabartma tozu

Üzeri için
İri çekilmiş fındık
Hindistan cevizi
Toz şam fıstığı

Şerbet için
2,5 su bardağı toz şeker
2,5 su bardağı su
1 yemek kaşığı limon suyu

Yapılışı

* Fındık hariç tüm malzemeleri karıştırıp önceden yağladığımız tepsiye yayalım.
* Üzerine fındık serpelim ve önceden ısıtılmış 170 derecede alt üst kızarana kadar fırında pişirelim.
* Şerbetinin malzemelerini hazırlayalım kaynadıktan sonra şerbete limon suyunuda ilave edelim.
* Fırından çıkan şam tatlısını dilimler halinde keselim ve şerbeti dökelim.
* Birgün sonra servis yaparsanız daha güzel olur tüm şerbeti çeker ve birazda yumuşak olur.
* Üzerine hindistan cevizi ve toz şam fıstık çok yakışır..
* Afiyet şifa olsun..


7 yorum:

  1. Ellerine sağlık.Çok güzel bir tatlıya benziyor..Şimdi çayımın yanında olsada yesem dedirttin bana :)Sevgiler..Kolay gelsin:)

    YanıtlaSil
  2. merhaba emine hanım sizin için bloğumda kurabiye tarifi var alabilirsiniz. Kolay gelsin.Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Ellerinize sağlık.
    Ben de bir tarif gönderiyorum,yayınlarsanız sevinirim,sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Emine Kaya kolay gelsin canım. Bu arada tarifimi yayınladım alırsan sevinirim sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Ellerinize sağlık tatlı nefis görünüyor.
    Ben de etkinliğiniz için gül böreği yaptım, uğrayıp alabilirsiniz.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Ellerine sağlık .Nefis görünüyor.Takibe aldım.Ben de beklerim.Sevgiler...

    YanıtlaSil

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design