Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

23 Ocak 2012

Susamli Bulgar ekmegi.

Çay Kahve Bahane Etkinliğimize gönderdiğiniz tarif için çok teşekkür eder ve sevgilerimi sunarım. Arkadaşımın bibirinden güzel tariflerini görmek isterseniz http://karakazandan.wordpress.com/ tıklayabilirisiniz

Susamli Bulgar ekmegi.


Rate This
Bu ekmegi kesin bulgaristan da yasayan Türk asilli vatandaslarimiz bulmustur cünkü bulgarlarin böyle lezzetli bir ekmek yapmaya basarilari yoktur. :) Gercekten nefis bir ekmek oluyor yanliz bir kusuru var boool kalorili olmasi :D Artik idare edin yapilacak birsey yok,gelecek misafirleriniz icin yapin gercekten tavsiye ediyorum.Arastirdim bircok blogcu arkadasim denemis ve bende hamur malzemelerini her zaman yaptigim bir tarifi uyguladim.Tarifimi CAY KAHVE BAHANE etkinligine ev sahipligi yapan arkadasimiz mutfak incisi’ne gönderiyorum ve basarilar diliyorum…

Malzemeler:
  • Bir su bardagi süt ve su.
  • Bir bardak siviyag.
  • Bir yumurta sarisi üzeri icin.
  • Bir adet yas maya.
  • Bir cay kasigi tuz.
  • 100 gr tereyag
  • Aldigi kadar un.
Yapilisi:
Tüm malzemeleri güzel özlesenen kadar yogur ve mayalanmaya birak 20 dakika kadar.Mayalanan hamuru dört esit bezeye böl,böldügün her bir bezeyi tekrar dört’de böl toplam 16 beze olucak.Pasta tabagi büyüklügünde acilip arasina esit miktarda yumusak tereyag sürülür,cok s1k1 olmamak sartiyla rulo yapilir ve ücgen sekilde kesilir.Bezeler bitene kadar ayni islem uygulanir.Yaglanmis tepsiye aralikli dizilir ve tekrar mayalandirilir.Üzerine yumurta sarisi sürülüp 200° önceden isitilmis firinda kizarana dek pisirilir. Cayin yanin da peynir ekmek olsun yeter baska katik aranmadan afiyetle yenir. :)

1 yorum:

  1. cnm ben tarife eklemeyi unutmuşum benim tarifmi de alabilirsin..

    YanıtlaSil

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design