Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

23 Ocak 2012

TAVADA KOLAY PİZZA

Çay Kahve Bahane Etkinliğimize gönderdiğiniz tarif için çok teşekkür eder ve sevgilerimi sunarım. Arkadaşımın bibirinden güzel tariflerini görmek isterseniz canimcektipisirdim.blogspot.com tıklayabilirisiniz

TAVADA KOLAY PİZZA

Daha önce bi çok kez duyduğum,gördüğüm tavada da pizza mı olur dediğim bu mükemmel tarif kuzenim canana ait.Aslında ben daha önce nette bulduğum bi tarifi yapmış ama başaramamıştım,pişmemişti ve ondan sonra hiç denemedim tavada pizza olmazmış!! sonucuna vardım..Ta ki canan da bu güzel pizzayı yiyene kadar..Gerçekten çok pratik 20 dakikada pizzanız hazır..O kadar begendim ki kahvaltıya gelen misafirlerime yaptım tam not aldı..Bu resim cananın pizzasına ait ona güzel tarifi için tsk ediyorum:))


MALZEMELER:
3 yemek kaşığı yoğurt
1.5 yemek kaşığı sıvıyağ
1/2 paket kabartma tozu
1 yumurta
1 tutam tuz
1,5 su bardagı un
üzeri için istediğiniz malzemeler

HAZIRLANIŞI:
Bütün hamur malzemelerini karıştırma kabına alıp yoğurun,kek hamurundan biraz daha koyu bi hamur olacak..Soğuk tavanın içini margarinle yaglayıp hamuru yayın(çok kalın olmasın)..Üzerine salça sürüp malzemelerini yerleştirin.Üzerine rendelenmiş kaşar peyniri serpiştirin.Tavanın üzerini hava almayacak şekilde kapatın.Önce 2 dakika yüksek ateşte daha sonra 7 dakika kısık ateşte pişirin..Kısık ateşte pişirirken çevirerek pişirin ki her tarafı pişsin..

3 yorum:

  1. Tarifim hazır, kolay lahmacun tarifimi etkinlik için alabilirsin.

    YanıtlaSil
  2. Hiiim nefis tarifler gelmis ellerine saglik tüm yollayanlarin, canim tarif hazir, kolay gelsin, sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. arkadaşın ellerine sağlık gerçekten pratik bir pizza tarifi
    arkadaşım tarifimi alırsan sevinirim sana özel:))

    YanıtlaSil

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design