Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

4 Şubat 2012

Lahana turşusu kavurması

Çay Kahve Bahane Etkinliğimize gönderdiğiniz tarif için çok teşekkür eder ve sevgilerimi sunarım. Arkadaşımın bibirinden güzel tariflerini görmek isterseniz
http://nihal-birtutamtuz.blogspot.com  tıklayabilirisiniz

Lahana turşusu kavurması


Malzemeler: Beyaz lahana,tuz,bolca sarımsak.
                    Zeytinyağ,kuru soğan, salça (biber veya domates salçası),
Yapılışı: Önce turşu hazırlanır. Bunun için lahana yapraklara ayrılıp haşlanır. Bir cam kavanozun içinde tuzlu su hazırlanıp,içine bolca sarımsak eklenir.Haşlanan lahanalar içine konup ağzı kapatılır. Bir gün sonra kullanılmaya başlanabilir. Lahanalar kavanozdan çıkarılıp elle parçalanır veya iri doğranır. Bir tavada zeytinyağda kuru soğan kavrulur,içine salça eklenip karıştırılır.Lahanalar eklenerek biraz daha  pişirilip çayın yanında servis yapılır.
        Not: Bu yemeği Ordulu bir arkadaşımda yemiştim,çok beğendim.Size de denemenizi öneririm.

Bu  tarifimi '' Çay,kahve bahane etkinliği'' için  http://mutfakincisi.blogspot.com arkadaşıma gönderiyorum.

1 yorum:

  1. abla selamlar nasılsın? uğrayamadım kaç gündür kusura bakma eşim izinliydi hafta sonu ve okulların açılma telaşı olunca ilgilenemedim,grubun duvarında tarifler var onları aldınmı bilmiyorum bir bakarmısın?

    http://www.facebook.com/groups/259440340743221/

    imran abla,naliya ve canımçekti pişirdim paylaşmış almadıysan alırmısın...
    kolay gelsin,sevgiler

    YanıtlaSil

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design