Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

20 Şubat 2012

Patates Püresinde Kavurma Sote

Sağlık için mükemmel bir tarif patates püresine yağ koymadım sadece süt, tuz ve nane kullandım. Kavurduğum kurban etini  yağlarından arındırarak buzdolabı poşetlerinde saklamıştım. Yani yağsız kavurma ile hazırladım soteyi borcamda daha önceden yaydığım patates püresinin üzerine  yaydım. Ben ölçüleri vereyim..
Malzemeler
4-5 su bardağı haşlanmış rendelenmiş patates.
2,5-3 su bardağı süt
tuz, nane
2 kase kavrulmuş yağsız et
3-4 domates (küçük doğranma kabukları soyulacak)
2 adet soğan
1,5 yemek kaşığı salça
karabiber, tuz
Yapılışı
* Önce püreyi yapalım borcama yayalım Haşladığımız patatesleri, sütü, tuzu ve naneyi blender yardımıyla püre haline getirelim..
* Teflon tavada soğanları kavuralım içine eti, karabiberi ilave edelim karıştıralım.
* Domateslerin kabuklarını soyup küçük doğrayıp ilave edelim karıştıralım.
* 1 çay bardağına yakın suyunu, tuzunu ekleyip birkaç dakika kavurup pürenin üzerine gezdirelim.
* Sıcak servis edelim. Afiyet olsun..

Bu tarifimi http://hayattanazicik.blogspot.com/ ev sahibeliğini yaptığı Ben Buldum Etkinliğine gönderiyorum..
Arkadaşıma etkinliğinde başarılar dilerim..

11 yorum:

  1. Hem çok güzel hem de sağlıklı.çok sevgilerimle:))

    YanıtlaSil
  2. fazla kilolardan şikayetçiyim :)ve saat 6 dan sonra bir şey yemiyorum..bu saatte bilgisayar başına oturup bu tarifleri görmek çin işkencesi gibi:))çok güzel görünüyor.......................imdat:)

    YanıtlaSil
  3. Ben dayanamıyorum yatana kadar kaç kere atıştırıyorum kiloları nasıl vericem bilmem ????
    Hoşgeldiniz Deniz Zehra hanımcım ve çiçeklendim teşekkürler..

    YanıtlaSil
  4. Canım,tarifinizi, yayınlandım Ellerinize ,sağlık..Katılımınızdan dolayı çok tşk ederim.O güzel tariflerinizle etkinliği desteklerinizi bekliyorum sevgiler

    YanıtlaSil
  5. ellerine saglık.bizim için et olsunda her türlüsünü yeriz.

    YanıtlaSil
  6. Nefis görünüyor, ellerine sağlık canım. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Bizim evdeki etciller için harika bir öneri bende patates kısmını yerim hiç değilse:))
    Ellerinize sağlık sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  8. Offf Emine hanım böylede güzel yapılmazki bende açımmmmmm...ne yapalım ancak bakıcz eline sağlık.

    YanıtlaSil
  9. teşekkür ederim emine hanımcığım tarifini yayınladım sevgilerimi gönderiyorum sana bu arada güzel bir yemek olmuş ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  10. canım ben geldi
    :)
    mmmm mis gibi bu kokular nerden geliyor dedim
    ellerine sağlık canım
    muhabbetle kal.

    YanıtlaSil

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design