Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

14 Şubat 2012

PEKMEZLİ KEK



Malzemeler:
3Yumurta
1/2 Su bardağı toz şeker
1 Su bardağı pekmez
1/2 Su bardağı süt
1 Su bardağı sıvıyağ
1 Paket kabartma tozu
1Vanilya
2,5 Su bardağı un (kıvama göre eklenebilir)


Yapılışı:
* Bütün malzemeler normal yaptığımız kek gibi sırasıyla çırpılıp hamur yağlanmış kalıba döküler.
* Önceden ısıtılmış fırında pişirilir..
* Afiyet olsun.. 
Bu tarifimi tombultarifler.blogspot arkadaşımın ev sahibeliğini yaptığı Çay Kahve Bahane Etkinliğine gönderiyorum..  

7 yorum:

  1. ellerine sağlık arkadaşım hem sağlıklı hemde leziz bir kek oluyor,ben birde tahim katıyorum birde öyledenemelisin,sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. canım harika bir paylaşım olmuş ellerin dert görmesin. tarifini yayınladım. bir sevgililer gününde benden sana sevgiler :)

    YanıtlaSil
  3. harika bir tarif canım.
    tam kış mevsimine göre..
    sıcacık çay eşliğinde,ohh mis gibi.
    ellerine sağlık.
    beki muhabbetlerimle..
    :)

    YanıtlaSil
  4. Tam kış keki,ellerine sağlık..Selamlar,sevgiler:)

    YanıtlaSil
  5. Besin dolu bir kek olmuş, enfes görünüyor. Ellerine sağlık.Sevgilerle...

    YanıtlaSil
  6. Nefis görünüyor canım, ellerine sağlık. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. 72.HAFTA. PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNİN EV SAHİBİYİM SEVGİLİ ARKADAŞLARIM; http://www.porselendemlik.com/ tarafından hazırlanmış olan porselen demlik çay saati etkinliğini 02 Şubat 2012-2 Mart 2012 TARİHLERİ ARASINDA www.guloannemutfakta.blogspot.com YANİ BEN YAPACAĞIM. SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!! TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK. VE TARİFİNİZE "PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ 71.HAFTA " BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI VE BANA YORUM BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM.SENİ VE BU YAZIYI OKUYAN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM ETKİNLİĞİMİZE İSTEDİĞİNİZ KADAR TARİFLE KATILABİLİRSİNİZ ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM. ETKİNLİĞİMİZE YEMEK TARİFİ GÖNDERİLMEMESİNİ RİCA EDİYORUM. LÜTFEN ÇAYIN YANINDA VERİLECEK TARİFLER OLMASINA DİKKAT EDELİM. SEVGİLER

    YanıtlaSil

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design