Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1 Şubat 2012

portakal suyu

Çay Kahve Bahane Etkinliğimize gönderdiğiniz tarif için çok teşekkür eder ve sevgilerimi sunarım. Arkadaşımın bibirinden güzel tariflerini görmek isterseniz  
gelibolu17-midedenkalbe.blogspot.com tıklayabilirisiniz

TEŞEKKÜR EDERİM CANIM PORTAKAL SUYU ÇOK 
İSABETLİ OLDU.

Yeni Şablonum Huzurlarınızda :)


Sevgili arkadaşım ÇAÇARON BLOG
şablon tasarlamaya başlamış,çokta güzel yapıyor ben kendi blogunda gördüm,hemen şefaatim sarktı :)
Takılmıştım kendisine banada artık janjanlı bi şablon yaparsın diye,gönlü güzel arkadaşım beni kırmamış sağolsun bugün bana şablon göndermiş,Allah'ım Allah'ım nasıl mutlu oldum anlatamam 5 yıllık blog hayatım boyunca ilk kez biri bana şablon yapıp gönderiyor,o yüzden pek kıymetli benim için bu hediye,hemen denemek istedim,ama html li vaziyette eklemedim niye diye sorarsanız tekrar her şeyi yeni baştan eklemek inanın şu an çok zor geldi,kıvırdım anlıyacağınız (kalpazan olabilirmiyim ben sizce :)
Bende hemen arka plan ve üst resmini ekleyip yayınladım,cboxumuda rengine uydurdum olduda bitti maşallah ortaya böyle güzel bir blog çıktı,bakalım siz beğenecekmisiniz,ben çok beğendim,ellerine emeklerine sağlık arkadaşım,çook teşekkürler,sevgiler :)

Eee tabi bu şablon kuru kuru gitmezdi bende size geçen gün misafirlerim için hazırladığım içinde poğaça,çiğköfte ve kek olan bir tabak ikram ediyorum ve tabi yanındada portakal suyu,,,biliyorum çay olsa daha iyi olurdu ama içimden şu an portakal suyu ikram etmek geldi,malum hava soğuk,kış c vitamini allaım bolca...sevgiler,selamlar olsun...Bu arada Emine ablaaaaa (mutfak incisi) bu tabağı "çay kahve bahane" etkinliğimiz için alabilirsin...kolay gelsin,öptüm seni :)

0 yorum:

Yorum Gönder

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design