Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

4 Şubat 2012

Salamlı Köfteler ve Patates Kızartması



Çocuklar tatilde oldukları için menüler onlara hitap ediyor..Bir deneme yaptım çıtır çıtır bit köfte oldu.
Normal köfteye koyulan malzemenin dışında ben 5-6 dilim salamı ince kıyıp köftelik karışımın içine ekledim
1 çay kaşığı biber salçası,  1 çay kaşığı karabiber , 1 tatlı kaşığı toz maydanoz ve az kekik ilave ettim. Yanına patates kızartması, ketçap ve kola çocukların hatta büyüklerin de mutluluk sırları biri..
Şimdiden Afiyet olsun deneyenlere..


2 yorum:

  1. ELLERİNE SAĞLIK.SALAM BEN HİÇ YEMİYORUM AMA ÇOCUKLAR ARADA ÇOK İSTERLERSE ALIYORUM.TARİF İLK DUYUYORUM...ÇOK BECERİKLİSİN MAŞALLAH YENİ ŞEYLER ÜRETİYORSUN.SEVGİLER:)

    YanıtlaSil
  2. hiç denemedim ama güzel bir fikirmiş ellerine sağlık canım benim

    YanıtlaSil

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design