Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

6 Şubat 2012

Sucuklu Paçanga Böreği

Çay Kahve Bahane Etkinliğimize gönderdiğiniz tarif için çok teşekkür eder ve sevgilerimi sunarım. Arkadaşımın bibirinden güzel tariflerini görmek isterseniz anneeligibireyhan.blogspot.com tıklayabilirisiniz

SUCUKLU PAÇANGA BÖREĞİ


 


SUCUKLU PAÇANGA BÖREĞİ

Herkese hayırlı güzel bir hafta diliyorum..
   Haftaya şöyle nefis mi nefis,pratik mi pratik bir tarifle başlamak istedim ve an itibariyle de öyle yapıyorum://

Sıradaki tarifimiz paçanga böreği yapmak istediğinde yufkayla pastırmayı benim gibi bir araya getiremeyenler için gelsin.pastırmayı alıyorum ,yufkayı alana kadar bir bakıyorum ki( bu sadece bir günlük bir süreçtir)pastırmayı bizimkiler hüpletmiş.yufka var pastırma yok ,benimde canıma çok tak ederse bu böreği yapıyorum.sucuk her daim vardır bizim evde,tabi yağız'dan saklayabilirsem çünkü çiğ çiğ yeme alışkanlığımız var ki bu hiç hoş değil:/
   Neyse efendim eğer sizde benim gibi malzemeleri bir araya getirmekte güçlük çekiyorsanız yada birde bunu deneyeyim derseniz buyrun tarifime..
  Tarifimi ''çay kahve bahane etkinliğine'' emine arkadaşıma gönderiyorum

 
MALZEMELER

2 adet yufka
2 adet orta boy domates
2 adet çarliston biber
sucuk (ne kadar dilerseniz ölçü vermiyorum)
rendelenmiş kaşar peyniri (onuda dilediğiniz kadar katın ama bence bol katın)
kızatmak için ayçiçek yağı
SUCUKLU PAÇANGA BÖREĞİ

HAZIRLANIŞI

öncelikle domatesi,biberi ve sucuğu doğrayalım,kaşar peynirini rendeleyelim,dilerseniz hepsini harmanlayabilirsiniz yada benim gibi ayrı ayrı da koyabilirsiniz.her bir yufkayı dört parçaya bölelim ve malzemeleri 8 parça yufkaya bölüştürüp biraz tuz ekelim ve sigara böreğinden biraz daha büyük ne gevşek nede sıkı olmayacak şekilde saralım,kızgın yağda altı üstü nar gibi kızarana kadar pişirelim.kağıt havlu üzerinde fazla yağını aldıktan sonra ılık olarak servis edelim.
SUCUKLU PAÇANGA BÖREĞİ

AFİYET,ŞEKER OLSUN....

1 yorum:

  1. Ellerine sağlık Canım...
    Ablacım benimde bir tarifim var alırsan sevinirim mutlu haftalar ikinize de:)

    YanıtlaSil

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design