Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

27 Şubat 2012

Tuzlu Balık Kurabiyeler




Malzemeler
2 adet yumurta
1 su bardağı sıvıyağ
1/2 çaybardağı sirke(yarım çaybardağı)
1 paket kabartma tozu
2 çay kaşığı tuz
4 su bardağı un
1-2 tatlı kaşığı pul biber
2 yemek kaşığı çörekotu
1 tatlı kaşığı mahlep

Ben üzerine bir şey sürmedim isteyen yumurta sarısı veya beyazını sürebilir..

Yapılışı
* Tüm malzemeleri karıştırıp yoğurun hamuru buzdolabında 15-20 dk. dinlendirin.
* Tezgahta hamuru açın ve kurabiye kalıplarından ben balık kullandım yada kare şeklinide verebilirsiniz..
* 180 derecede daha önceden ıstılmış fırında 20-25 dk pişirin.
* Afiyet Olsun..
Ben bu tarifimi Çay kahve bahane etkinliği ev sahibesi  elifindefterinden.com 
a gönderiyorum arkadaşıma kolaylıklar diliyorum....

6 yorum:

  1. Nefis görünüyor, ellerine sağlık canım. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. tatlıdan çok tuzlu kurabiyeler favorimdir,ellerine sağlık,mutlu haftalar..

    YanıtlaSil
  3. selamlar emine abla nasılsın? yeni haftan hayırlı ve huzurlu olsun inşallah :) kurabiyelerin pek şirin olmuş ellerine sağlık...öpüyorum Allah'a emanetsin,sevgiler :)

    YanıtlaSil
  4. kurabiyeler çok güzel görünüyor eline sağlık

    YanıtlaSil
  5. Kurabiyeler pek şirin duruyor,ellerine sağlık,Hayırlı akşamlar..

    YanıtlaSil
  6. kurabiyeler çok güzel olmuş ellerinize sağlık.sevgiler..

    YanıtlaSil

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design