Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

20 Şubat 2012

Yoğurtlu Karnıbahar


Bu gün hafif birşeyler yapmak istedim. Ortaboy karnıbaharı haşladım. Süzdükten ve soğuduktan sonra genişçe bir kabıniçine karnıbaharı 2 yemek kaşığı mısıunu, 2 yumurta ile iyice yoğurdum teflon tavaya hamur pizzası gibi bastırarak yaydım börek dilimleri gibi kestikten sonra kapağını kapatarak pişirdim. Altı üstü kızarsın yeterli sarmısaklı yoğurt ve üzerine nane pulbiber ile servis yaptım afiyet olsun....
http://hayattanazicik.blogspot.com/ arkadaşımızın Ben Buldum Etkinliğine gönderiyorum. Arkadaşıma başarılar diliyorum..

5 yorum:

  1. çok ilginç pratik ve güzel görünüyor hemen not aldım ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  2. gerçekten çok güzel olmuş canım.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Bencede çok pratik ve güzel görünüyor ilk fırsatta yapıcam

    YanıtlaSil
  4. elinize sağlık çok beğendim .sevgier selamlar

    YanıtlaSil
  5. Farklı ve enfes olmuş ellerine sağlık.

    YanıtlaSil

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design