Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

9 Şubat 2012

Yoğurtlu Pırasa Mücver

Pırasayı birde mücver olarak çocukların önüne koydum değişik geldi anlamdılar yediler.. Benim içinde güzel bir alternatif..Benim yaptığım ölçüye göre malzemeleri veriyorum.

Malzemeler
7 su bardağı rondoda çektiğimiz pırasa (1 kg)
4 yumurta
5 yemek kaşığı un
4 rendelenmiş ufak havuç
Tuz, karabiber, pul beber ve toz maydanoz tazede olabilir.

Yapılışı
* Tüm malzemeleri geniş bir kabın içinde karıştıralım 1 yemek kaşığı ölçülerinde kızgın yağda pişirelim.
* Üzerlerini bastırarak biraz inceltelim. Tamamını kızartalım. Sarmısaklı yoğurtla servis yapalım..
* Afiyet Olsun..


15 yorum:

  1. Ellerinize sağlık.Çok nefis görünüyor.

    YanıtlaSil
  2. Süper fikirmiş, deneyeceğim inşallah. Ellerine sağlık canım. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Ellerine saglik canim afiyetler olsun.

    YanıtlaSil
  4. çok değişik olmuş abla,ellerine sağlık,hiç duymamıştım,deneyeceğim mutlaka,,,selamlar olsun :)

    YanıtlaSil
  5. aaa pırasa mücver ne güzel eminim çok lezzetli olmuştur
    ellerine sağlık şifa osun arkadaşım

    YanıtlaSil
  6. Pırasalı mücver hiç denememiştim, güzel olmuştur ,ellerine sağlık..Sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel bir tarif olmuş daha önce hiç duymamıştım...Emine hanım hayattan azıcık isimli blogcu arkadaşımız ben buldum etkinliği yapıyor 17 şubatta bitecek bunu yollayın bence...,bana yazdığınız o güzel yorum çok hoşuma gitti teşekkür ederim....beni çok mutlu etti herşeye rağmen pozitif olmaya çalışıyorum..

    YanıtlaSil
  8. Harika fikir, çok farklı olmuş ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  9. Eline saglik canim. Pirasayi boyle degerlendirmek harika fikir.. Yogurtlu olan yiyecek guzeldir..

    YanıtlaSil
  10. Canım, tarifinizi yayınlandım Ellerinize ,sağlık..Katılımınızdan dolayı çok tşk ederim.O güzel tariflerinizle etkinliği desteklerinizi bekliyorum sevgiler

    YanıtlaSil
  11. Canım tarifin yayında pasta için teşekkür ederim. sevgiler

    YanıtlaSil
  12. Denenmesi gereken nefis bir mücver olmuş ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  13. slm...
    degısık bır lezzet olmus .....
    ellerine sağlık....

    YanıtlaSil
  14. harika görünüyor.Ben bu karışıma bol ısırgan ekliyorum.Tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  15. harika görünüyor.Ben bu karışıma bol ısırgan ekliyorum.Tavsiye ederim.

    YanıtlaSil

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design