Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

21 Mart 2012

Ben Ümreye Gidiyoruuuuum....



BEEEENNNN       ÜMMMMRREYEEEE GİDİYORUUUM ÇIĞLIĞMI   DUYAN VAR MI ?

Bu gün sabah 09:30 da hocam aradı ve benide götürüyorlar onlardan hediye olarak madden hiç müsaait değildim ama Allah onların kalbine benim yangınımı bildir ki "Bize çok dua et kızım olur mu dedi" sabahtan beri ağlıyorum ne yerdeyim ne gökteyim.. Ölücem galiba yıllardır kur'an kursu açmayı çook istedim açtım üç dörtgün oldu faaliyete geçiricem telaşında iken şimdi en çok istediğim ümre de nasib olucak inşaallah her halde ölücem artık böyle düşünüyorum..(17 nisanda yola çıkıcam 21 gün kalıcam inş.)

KELİMELERİN BİTTİĞİ  ŞÜKRÜN NASIL İFADE EDİLECEĞİ  BİLİNMEYEN BİR YERDEYİM :)

22 yorum:

  1. şimdiden allah kabul etsin canım allah banada ve isteyen herkesede nasip etsin inşallah

    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Ayyy çok sevindim ablam Allah kabul etsin inşallah,,,Allah hacca gitmeyide nasip etsin,ve tüm isteyenlere nasip etsin banada inşallah :) hayırlısıyla git ve gel,benide dualarında unutma gül kokulu diyarlarda,önünde ne güzel kapılar açıldı bak gördünmü :) gözlerim doldu inanki,çok mutlu oldum,senin adına çok sevindim,,,selam götür bendende

    YanıtlaSil
  3. ne güzell

    Rabbim bizlere de nasip etsin....

    YanıtlaSil
  4. :)çok sevindim kardeşim..mubarek olsun yolculuğunuz..bizlerin de selamını iletin resulullah efendimize:(sahabe efendilerimize annelerimize..medinenin taşına toprağına mekkeye..beytullaha ,ümmete..çok sevindim..başlığı görür görmez yüreğim hopladı..bizlere de dua edin..Allah güle güle gidip gelmeyi nasib etsin..dolu dolu gidip gelmeyi...

    YanıtlaSil
  5. Kendim gidiyormuş gibi sevindim canım. Şimdiden Allah kabul etsin. Bol bol dua et. Hayırlı yolculuklar...

    YanıtlaSil
  6. Çok sevindim Eminecim Rabbim dualarını kabul etmiş..

    YanıtlaSil
  7. Çok sevindim çoook... Ne denir bilemedim ki şimdi.. Ama gerçekten mutlu oldum sizin adınıza. Ne hoş, ne cezbedici, ne heyecen verici.. O kutsal topraklara bizden de selam söyleyin inşallah.. Bir gün olur da ben de oraları görebilir miyim acaba?

    YanıtlaSil
  8. Eminecığım gözün aydın canım,hem okulun açılması hem ümre senın ıcın harıka haberler olmuş.Allah yar ve yardımcın olsun.Ogüzel yerleri görmek inşallah bütün mümin kullara nasip olsun inşallah.Yarın da benım annem o muberek yerin yolcusu ,ıkınızde hayırlısıyla gidip dönmek kısmet olsun inşallah.hayırlı yolculuklar.

    YanıtlaSil
  9. sağlıkla gidip gelmek nasip etsin ALLAH ım canım.bizim için de dua edersen çok mutlu olurum.sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. Sizin adınıza çok sevindim...Allah böyle büyük verdimi bütün mutlulukları birden verir güle güle gidin ve hayırlısı ile dönün...Medinede Aynur abla var Hilton oteli giriş kapısı yanında İstanbul mağazası oraya uğrayabilirmisiniz acaba siz hangi şehirdeydiniz ona küçük bir paket yapsam verirmisiniz acaba??? olmazssa hiç darılmam tr den gelen şeyler onu öyle mutlu ediyoki aslında ben burdan bulmaya çalışıcam eline vercem paketi git götür diye:)))

    YanıtlaSil
  11. Hepinizden Allah Razı olsun Allah Resulünün huzuruna gittiğimde inşaallah nasib olur "Arkadaşlarımın sevgi, selam ve dualarını getirdim." diycem..Ne olur hepimize şefaat eyle diye dua edicem. Ben İstanbul'da ikamet ediyorum pozitif pembecim eğer gidersem Aynur ablanı kucaklar öper selam getirdim derim paket meselesine bir çözüm bulabilirsek götürürüm 17 nisanda gidicem 21 gün kalıcam inşaallah..

    YanıtlaSil
  12. canım çok çok sevindim çok isterdim senin yerinde olmayı )ALLAH ım dualarını kabul etsin canım dua istiyorum:))

    YanıtlaSil
  13. heyecanınızı hissedebiliyorum hayırlı yolculuklar diliyorum Allah salimen gidip dömeyi nasip etsin bizlerinde selamını götürün dualarınızda olmak dileğiyle...

    YanıtlaSil
  14. Ne guzel allah kabul etsin simdiden,hepimize de nasip etsin o yerleri görmeyi,annem debgitti geldi gecen ay,anlat anlat bitiremedi,galiba gercekten isteyince aciliyor kapilar insanlarin önüne.sevgiler

    YanıtlaSil
  15. ÇOK SEVİNDİM EMİNE'CİM.ALLAH KALBİNE GÖRE GÖNÜLDEN İSTEDİ Mİ VERİRMİŞ BEN BUNA ÇOK İNANIYORUM.HAYIRLISI İLE GİT,GEL BENİ DE DUALARINDAN AYIRMA OLUR MU?MEVLAM HACCA GİTMEYİ DE NASİP EDER İNŞALLAH TÜM DİLEYEN MÜMİNLERE..SEVGİLERİMLE:)

    YanıtlaSil
  16. Sağolun Allah Hepinizden Razı olsun inşaallah hac duası eden kardeşlerime de Allah nasib etsin hacc benim için hayal ama belli mi olur belki biranda haccda nasib olur..

    YanıtlaSil
  17. Emine abla dün tesadüf ehliyet kursu hocamın gittiğinide öğrendim Aynur abladan(papatya şef)cevap alabilirsem ne istediğne dair yarın paketi ona vericem aksilik olursa sana yazarım adres ve telefonunu isterim...Nasılsa senin daha gitmene var....sevgiler

    YanıtlaSil
  18. Çok sevindim canım ALLAH şimdiden kabul etsin,çok sevindim senin adına... ALLAH hepimize nasip etsin İnşALLAH... selamlarla git gel aynı şehirde olsak yolcu etmeye gelirdim .

    YanıtlaSil
  19. Çok teşekkür ederim siyah kuğu uğrlamaya gelmiş kadar oldun. Allah inşaallah sevdiklerinizle gitmeyi nasib etsin..

    YanıtlaSil
  20. Tamam Pozitif pembem sana kolay gelsin..

    YanıtlaSil
  21. Merhabalar,

    Blog'unuz tariflerinizin kalitesinden dolayi ilgimizi çekti.



    Indeksleyebilmemiz için tarifinizi Ptitchef.com'a kaydetmenizden
    memnuniyet duyacagiz.

    Ptitchef Web'in en iyi Mutfak sitelerini bir araya getiren bir
    rehberdir. Yüzlerce Blog şimdiden kaydedilmiştir ve sitelerinin
    tanitimini PtitChef üzerinden gerçekleştirmektedir.

    Ptitchef'e kaydolmak için
    http://tr.petitchef.com/?obj=front&action=site_ajout_form veya
    http://tr.petitchef.com sayfasini ziyaret edin ve üst kisimda yer alan
    "Site blog'u ekleyin" üzerine tiklayniz.

    Saygilarimla

    Vincent
    Petitchef.com

    YanıtlaSil
  22. ayyyyyyyy maşallah ne guzelll banada dua edın ınsallahhh

    YanıtlaSil

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design