Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

30 Mart 2012

Çiçek Börekler






Malzemeler
2 yufka
1 yumurta beyazı üzerine
margarin veya tereyağı yufkaya fırçayla sürecek kadar

İç harcı
2 adet küçük boy haşlanmış patates
karabiber, maydanoz, pulbiber, tuz

Üzerine
çörekotu ve susam

Yapılışı
*İki yufkayı geniş bir zemine açın arasını erimiş tereyağı veya margarini fırçayla sürüyorsunuz.
*Kareler kesip tart kalıbına ikili yufkayı ayırmadan yerleştiriyorsunuz
*Yufkanın kenar parçalarının (kare şeklinde olmayan yufkanın kenarlarını değerlendirin)
*İçine iç harcı koyup çiçeğin göbek kısmına yerleştrin ve alta yerleştirdiğiniz yufkaya çiçek şeklini verin.
*Ben  yumurtanın beyazı ziyan olmasın onu böreğin dış kısmına sürdüm çörek otu ve susamla süsledim.
*Çok basit ve lezzetli bir tarif oldu. diğer resimlerde bir fikir verebilir..
*Afiyet olsun.
Bu tarifimi 73. Porselen Demlik Çay Saati Etkiniliği ev sahibesi  
http://gelibolu17-midedenkalbe.blogspot.com/
 gönderiyorum kendisine kolaylık diliyorum..

6 yorum:

  1. Selamlar Emine abla nasılsın?
    ne zaman yolculuk merak ettim,,,,hayırlısıyla gidip dönmeyi nasip etsin Rabbim inşallah...güzel böreklerin için çok teşekkğrler ellerine sağlık,şimdi BURDA YAYINDALAR gene beklerim...

    YanıtlaSil
  2. ELLERİNE SAĞLIK CANIM ÇOK GÜZEL.
    ÇAYIMIN YANINA ALDI.
    :))

    YanıtlaSil
  3. oo emine ablacığım yine bloğunda çiçekler açtırmışsın canım benim. Ellerine sağlık. farklı bir sunum olmuş. Sevgiler selamlar olsun...

    YanıtlaSil
  4. Emine abla hayırlı olsun sayfan değişmiş ...gitmeden güzel güzel şeyler yapmışsın bizlere...sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Beğendiğinize sevindim huyumdur dayanamıyorum sıkılınca değiştiriryorum o kadar çok şablon seçeneği var hepsi birbirinden güzel bu kullandığım da en kıymetli olanlarındandı baktım içeriği çok güzel hemen bloguma uyguladım ücretsiz olması da çekici tabii..
    Şaka maka blogerr şablonlarını öğrendim kendime inanamıyorum...

    YanıtlaSil
  6. Emine abla selam c.tesi günü sayfan başka renkti hatta sana hayırlı olsun yeni sayfan dedim yinemi değişti....demek yolculuğa az kaldı...benim hoca gitmişte paketi teslim etmiş Aynur ablam yorumda yazmış....sende güle güle git ve gel sevgiler

    YanıtlaSil

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design