Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

12 Mart 2012

Karnabahardan Ayçiçeği


Selamünaleyküm hayırlı haftalar dileyerek başlamak istedim. Oktay ustada çiçek poğaça yapılışını görmüştüm bende yapayım dedim elimin altında karnabahar vardı iki avuç karnabahar çiçeğini rondodan geçirip soğan ve domatesle kavurdum tadına baktım çok lezzetli ve diri bir tad. Hepsini böreğin içine koymadım resimde gördüğünüz gibi patates kızartması ile ayçiçeği modelini verdim. Eşim normalde karnabaharı sarmısaklı yoğurtlu kızartma olarak yer yoksa ağzına sürmez... Yedi çok beğendiğini de ondan işittikten sonra karnabahar olduğunu söyledim çok şaşırdı. Ama beğendiğini itiraf etti ya o bana yeter... (Çok fazla pişirmeyin tadına bakın kapağı sıkıca kapatın 10 dk kadar demlensin.)

10 yorum:

  1. sevgili emineciğim eline sağlık arkadaşım ayçiçeğin harika olmuş .bibim evde de karnıbahar çok tüketilir ailecek severiz ama ben hiç böyle denememiştim inşnlah en yakın zamanda yaparım..sevgiler arkadaşım.

    YanıtlaSil
  2. HArika görünüyor, ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  3. Benim eşim karnabaharı hiç yemez. Bir de senin tarifinle deneyip, yedirmeye çalışacağım. Ellerine sağlık canım. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. çok güzel ve leziz bi ayçiçeği bu

    YanıtlaSil
  5. ellerine sağlık canım sağlıkla kal..

    YanıtlaSil
  6. Emine hanım sanki ayçiçeği tarlasındayım benim kızım karnıbaharı çok seviyor ama sevmeyen çocuklara iyi bir sunum bence ...eline fikrine sağlık...

    YanıtlaSil
  7. ne kadar güzell ve değişik bir yemek olmuş eline sağlık ablacım

    sevgilerrr

    YanıtlaSil
  8. cok guzel bir görüntü....
    ellerine sağlık.......

    YanıtlaSil
  9. Çok güzel süslemişsiniz.Aklınızla bin yaşayın.Bayıldım.Bende karnabahar dolması yaparım, o da çok güzel olur.Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  10. ooo sayfanda çiçek açmış ablacığım ellerine sağlık. benim kızlara da deneyeyim böyle süslü şeyleri pek seviyorlar. selamlar...

    YanıtlaSil

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design