Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

4 Mart 2012

Patatesli Çörekler



Malzemeler
1 su bardağı süt
1 su bardağı ılık su
yarım paket yaşmaya
2 yumurta
1 tatlı kaşığı tuz
1 yemek kaşığı toz şeker
5 su bardağı un
İçi için
4-5 adet haşlanmış patates veya peynir

Üzeri için
susam ve yumurta sarısı

Yapılışı
* Önce  sütü ve suyu karıştırıp ısıtın ve derin bir kabın içine dökün mayayı ve toz şekeride koyun elinizle karıştırarak eritin.
* Diğer malzemeliride koyun kulak memesi yumuşaklığında bir hamur elde edin hamur kabarana kadar bir kenarda bekletin (üzerini örtün)
* Dinlenen hamuru eşit bezelere ayırın. Sonra her bezeyi merdane ile bir yemek tabağı büyüklüğünde açın içini koyun rulo yapıp gül böreği gibi şekil verin tepsiye dizin.
* 170 derecede altı üstü kızarana kadar pişrin..
* Afiyet Olsun.. 

11 yorum:

  1. ellerinize sağlık.çörekler gerçekten çok güzel görünüyor yanında çay ile harika olur.sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. aldım 2 tanesini çayımın yanına ellerin dert görmesin canım

    YanıtlaSil
  3. Çok nefis görünüyor, ellerine sağlık.. Kahvaltı sofralarına ne de yakışır.. Tariflerinizi aslında takip etmeye çalışıyorum.Ama şunu da,bunu da yaptım nefis oldu diye mesajlar gönderemiyorum pek.Birkaç yıl öncesine kadar gördüğüm pekçok şeyi denemeye çalışırdım ama artık değil.Oğlum tip 1 diyabet olduğu için dikkat etmemiz gereken epeyce şeyimiz var.Yok ama elhamdülillah, farklı bir beslenme metodumuz olduğu için birçok diyabetliye göre daha özgürce ama ölçülü şekilde yiyebiliyor pek çok şeyi..
    Sadece bir ellerine sağlık diyecektim, neler de yazdım.Sağlıcakla kalasın...

    YanıtlaSil
  4. Gelibolu17:

    Porselendemlik.com tarafından hazırlanmış olan,
    "Porselen Demlik Çay Saati Etkinliği"nin 73.hafta ev sahibesiyim...
    6 Mart-7 Nisan tarihleri arasında http://gelibolu17-midedenkalbe.blogspot.com yani ben göndereceğiniz birbirinden güzel tarifleri blogumda yayınlayacağım...
    Tariflerinize 73.hafta Porselen Demlik Çay Saati Etkinliği için gelibolu17 ye gönderiyorum diye not düşüp bana haber verdiğiniz takdirde tariflerinizi almaya geleceğim :)
    Etkinliğimize istediğiniz kadar tarifle katılabilirsiniz,lütfen çayın yanında gönderilecek tarifler olmasına dikkat edelim,etkinliğimize herkes davetlidir,isteyen herkes katılabilir,lütfen davetiye götüremediğimiz arkadaşlarımız kırılmasınlar...
    Ama bakın varya samimi söylüyorum peşin peşin,diğer ev sahibelerine tarif gönderen herkesten tarif bekliyorum,eğer yollamazsanız,çeşitli bahaneler uydurup,yok biz duymadık,yok davet edilmedik deyip tarif yollamazsanız çok pis trip atarım,hepinise küserim :) Duyanlar duymayanlara söylesin hadi canlarım benim,sizi çok seviyorum ve birbirinden güzel tariflerinizi bekliyorum...
    Selamlar,sevgiler,hoş-kalınız :)

    YanıtlaSil
  5. Canim ellerine emeklerine saglik.Afiyetler olsun .Hayirli huzur dolu bir hafta diliyorum .

    YanıtlaSil
  6. EMİNECİM,ELLERİNE SAĞLIK GÜZEL GÖRÜNÜYOR..YAĞ HİÇ YOK KURU OLMUYOR MU?SEVGİLER:)

    YanıtlaSil
  7. Yağ koymadım kuruda olmadı patatesli olduğu için olabilir..

    YanıtlaSil
  8. sevgili emineciğim eline sağlık arkadaşım .harika görünüyor hemen yiyesim geldi :))

    YanıtlaSil
  9. Çörekler çok leziz görünüyorlar, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  10. emine ablacığım nefis olmuş bunlar ellerine sağlık. patatesli yumuşacık olmuştur. Hadisi şerif için ayrıca Allah senden razı olsun. sevgilerimi gönderiyorum...

    YanıtlaSil
  11. kızımın en sevdiğinden hemde..ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design