Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

30 Mart 2012

Pudingli kek (Yeniden Değerlendirme)


Selamünaleyküm herkese hayırlı cumalar diliyorum kuruüzümlü kekime sıvıyağ koymayı unuttum aklım nerdeydi o an bilmiyorum. Ama olur böyle şeyler mutfakta çareler tükenmez  hemen puding yapıp kek dilimlerini çubuk şeklinde kesip içine batırdım öyle sunum yapıp dile düşmekten kurtuldum..Kek tarifi vermiyorum çünkü yeniden değerlendirme olduğu için herkesin evindeki keklerden hatta kurabiylerden de hazırlanabilir..

Allahümme Salli Ala Seyyidina Muhammed diyerek bu günki cuma da çekilen salavatlar hayrından cümlemize nasib olsun inşaalah...

Arkadaşlar tevhid, salavat, kur'an hatmi,...gibi ibadetlerinizi sizin adınıza ümrede teslim eder dua ederim inşaallah.. Bir defterim var oraya kayıt ediyorum oraya gidince dua edicem..
İsteyenler yorum bırakabilirler...Allah'a emanet olun..

6 yorum:

  1. Sizin de cumanız mübarek olsun, ne güzel değerlendirmişsiniz keki ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. ohhh süpersin yaratıcılık bu işte.ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  3. Hayırlı cumalar canım. Keki değerlendirmek için harika bir yol gerçekten. Ellerine sağlık. Bu arada Umreye gidecek olmana çok sevindim. Rabbim yolunu açık etsin. Umreni kabul etsin ve hayırlara vesile etsin inşaallah.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. canım ellerine sağlık arada bendede olur böyle mutfak kazaları
    canın sağolsun bak çok güzel bir şekilde halletmişsin bile ))
    canım bu garip kul içinde orda dua edersen çok sevinirim ALLAH a emenet ol

    YanıtlaSil
  5. Allah razı olsun, ne kadar mutlu oldum. Sağ-salim gidip makbul olunmuş dualar ve tertemizlenmiş,yalnızca sevapların olduğu,günahların silinip gittiği bir amel defteriyle dönün inşallah..

    YanıtlaSil
  6. ellerinize sağlık buda bir hüner:)hayırlı yolculuklar dilerim size geçmiş ve gelecek günahlarımızın afvı için dua ederseniz mutlu olurum,sevgilerimle...

    YanıtlaSil

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design