Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

20 Mart 2012

Yarın Ola Hayr Ola :)

Merhabalar dün çok koşturdum bu gün dinlenirken cevizli kurabiye yapayım dedim ama onun dışında pek iş yapmadım, dışarı hiç çıkmadım yarına hazırlanıyorum kursa iki büyük halı, bir elektrik süpürgesi büyükboy fayans sehpam vardı onu götürücem taşınmam bitecek inşaallah ama taşınmayla iş bitmiyor eksikleri tamamlamayı Allah hayırlısıyla nasib etsin..

Dün arkadaşım arabasıyla geldi Allah razı olsun her türlü yardımı yaptı. İnşaallah arabasının borcunu ödemede Rabb'im kolaylıklar ihsan eylesin..Kitaplarımı götürdük  rahlelerim vardı onları arabayla iki tur yaptık ama perdeleri ve kitaplığı da almadan tam yerleştim sayılmaz.

İnşaallah Allah nasib ederse sabah dokuzda kalan eşyaları götürücem. Pazartesiye hepsini bitirip kursa başlamam lazım evde okuttuğum talebelere derslerde gevşeklik gelmesin.. Onlarda benimle beraber heyecanlanıyorlar "evimiz" diyorlar hemen sahiplendiler Allah binlerce kere razı olsun.. Ben demiyorum onlar "ben tabak getiririm" diğeri "bardak getiririm" herkes bir eksiğin ucundan tutuyorlar elhamdülillah benimle hammallık da yaptılar.  Allah utandırmaz inşaallah resimleri çekicem ama eksikleri tamamlayalım öyle..
Şimdi ben cevizli kurabiye tarifini bir daha ki yazımda yayınlarım inşaallah.. Allah'a emanet olun..

Allah'ım Senin Razı Olduğuna Gönlümüzüde Razı Eyle...

4 yorum:

  1. böyle hayırlara vesile olan bi görevi üstlenmişsin arkadaşım
    allah senden razı olsun

    YanıtlaSil
  2. Ah bide bana sor öyle zorki insanları öğretirken devamlılığını sağlamak tembeldir tembel diyemezsin herzaman senden güleryüz ve ilgi beklenir yani yüzünde daima bir şevkat ve sabır maskesi olacak yoksa bir kişiyi kaybetmek demek Allah'a veremiyeceğim büyük hesaplar demek...

    YanıtlaSil
  3. cok stresli ve yorucu bir donem atlatiyorsun : tasinmanda allah yardimcin olsun, ama bilki, butun isler bitince rahata kavusucaksin. gorsele bayildim, sakincasi yoksa kopyalamak istiyorum canim;)
    sayi yorum formun epey bir degisik, itiraf etmeliyim ki, yorum yerini bulmak için epey bir aradim, megerse gozumun onundeymis :))

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkür ederim Eda hanımcım Allah Razı Olsun sizlerden.
    Şablonum güzel değilse Ya da kullanışlı değilse değiştirebilirim :)

    YanıtlaSil

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design