Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

18 Mart 2012

Yeni Ufuklara Doğru....

Selamünaleyküm yarından itibaren yani 19.03.2012 tarihinden itibaren gündüz koşturmalara başlıyorum artık yemek mi yoksa sizlerle sohbet mi dert mi paylaşırım bilmiyorum. Daha önce diğer blogumda yazmıştım hayırsever eski bir talebem bana bir daire verdi "Kur'an ve sohbet evi" yapsın demişti netice olarak bina yeni imar izni çıktı bugün haber geldi imar izni alındı gelsin temizlik yapsın artık başlayabilir diye şuan  uzay boşluğunda gibiyim niye böyle olduğumuda bilmiyorum başım bile dönüyor. İnsan büyük bir yükün altına girmeden derin bir nefes alırda  "Ya Allah bismillah"  der ya işte öyle bir duygu..
İnşaallah Allah yardımcım olsun ve bana destek olanlar çoğalsın inşaallah.. Bu bir ekip işi yalnız yapılacak bir şey değil ama hayallerim vardı Allah bir fırsat verdi şimdi beni imtihan ediyor bakalım imtihanlarımı geçebilecek miyim?
Benim sizlerden bir isteğim var. Allah'a yöneldiğinizde banada dua edin...Unutmayın..Allah'a emanet olun..

14 yorum:

  1. Hayırlısı olsun ilerlemelerden bizi haberdar edersiniz... sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Siyahkuğu Allah Razı olsun sizden diyorum ya inşaallah başarırım..

    YanıtlaSil
  3. Allah yâr ve yardımcınız olsun... Ben daha ilk tanıştığımızdan beri ki bu sizin bana yazdığınız ilk satırlarla oluyor, sizde öyle bir farkındalık hissediyorum. Ruhunuz şimdi nasıl çırpınıyordur bedeninizde..Mükafatı büyük olan işlerin sorumluluğu, endişesi, heyecanı da büyük olur. Niyetinizin akıbeti de hayr olur inşallah...

    YanıtlaSil
  4. Hayırlısı olsun ablam,kolay gelsin rabbim gönlüne göre versin inşallah...Sen elinden gelenin en güzelini yaparsın ben eminim,,,,ve aleyküm selam,,,Allah'a emanetsin :)

    YanıtlaSil
  5. iyiki sizler gibi çalışkan insanlar var Allah yolunuzu açık etsin her daim yar ve yardımcınız olsun...

    YanıtlaSil
  6. Gelibolum ve bahar nefesim sağolun desteklerinizi dualarınızda da bekliyorum Allah Razı Olsun..
    Arkadaşlarımın çoğu umre için hazırlanıyorlar ben yine gidenlerin ardından bakıyorum onun burukluğuda var inş.kafamı kendimi toparlarım gönlüm o kadar dolduki artık gözlerimden fışkırıyor. Halimi anlayan var anlamayan var..
    Bence bu kurs beni toparlıycak inş.

    YanıtlaSil
  7. Allah razı olsun ehlikeyfchef inş. çalışkanlar listesine hepberaber kayıt oluruz..Rabbim hepimizi cennetine cemaline alsın inşaallah..

    YanıtlaSil
  8. Muhabbet sofram sağol Allah Razı olsun..
    İnş.yarın akşam güzel haberler paylaşırım sizlerle..

    YanıtlaSil
  9. Allah kendi yolunda yürüyenleri mahcup etmez şüphesiz. Allah kolaylıklar versin inş, güzel haberlerini bekliyoruz.

    YanıtlaSil
  10. Minimutfak Allah razı olsun inşaallah onun yolunda dosdoğru gidenlerden oluruz. İnşaallah işlerim rast gider yarın ilk iş olarak kitaplarımı götürücem sonra oraya kitaplık bakıcam daha önce bir kere temizlemişdik şimdi halılarımı götürücem inş. Silip yerleştiricem hanımlarla bakalım fikirlerimi hanım talebelerimle paylaşıyorum herkes biranda ben halı getiririm, tabak, bardak derken sorumluluklar paylaşıldı umarım devamı gelir...

    YanıtlaSil
  11. Hayırlı olsun sevgili emineciğim rabbim utandırmasın..

    YanıtlaSil
  12. Amiiin inşaallah utandırmasın cümle hayırlı işlerle uğraşan çabalayanları..

    YanıtlaSil
  13. Ne kadar güzel çabalarınız..Allah yolunda ilerlemek, ilmi etrafa yayan bir ışık olmak çok güzel..Gelişmeleri bizlerle paylaş olur mu,ALLAH YARDIMCIN OLSUN..

    YanıtlaSil

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design