Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

3 Nisan 2012

Ballı Krepler


Kahvaltılık çok enerji veren bir tarif kreplerimize bal kattığımız için fazla tüketilmemesi lazım çocuklar istedikleri kadar yiyebilirler çünkü onlar zaten çok hareketli oldukları için mesele olmaz.

Malzemeler
2 su bardağı un
2 su bardağı süt
2 yumurta
2 çay kaşığı şeker
1 yemek kaşığı bal
1 elma rendesi
2 yemek kaşığı fındık içi
1 yemek kaşığı toz şeker
hindistan cevizi

Yapılışı
* Sütü, unu, yumurtayı  ve şekeri hiç pütür kalmıyacak şekilde iyice çırpın.
* Teflon tavaya 1 kepçe döküp teflona yayılmasını sağlayın.
* Tüm hamuru bitirince elmanın kabuklarını soyun ve rendeleyin içine fındığı, şekeri ilave edin suyunu iyice çeksin balı ilave edin karıştırın ocağı kapatın.
* Elmalı harcı iki krep ortasına ve üzerinede sürün sunum yaparken hindistan cevizi ile süsleyebilirsiniz..
* Ben krepleri ruletle keserek küçülttüm. Çünkü planımda değişiklik yaptım siz 1 yemek kaşığı harcı dökerseniz küçük krepler elde edebilirsiniz..
* Afiyet Şifa olsun..


13 yorum:

  1. MMM ELLERİNE SAĞLIK CANIM:)
    HARİKA OLMUŞ.

    YanıtlaSil
  2. nefis bunlar,benim kızcem çok sever krep.Bende yapiim.Eline sağlık.

    YanıtlaSil
  3. şahaneler ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  4. harikalar canım.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. oy oy oy ballı krepleri görünce çocukluğum aklıma geldi.balli kreple büyüdük hergün yerdik :))seninde eline sağlık

    YanıtlaSil
  6. Emine abla sensin değil mi bu? bir an yanlış bloğa geldim sandım. güzel olmuş mavili mavili. güle güle kullan. kreplerin de pek şirin olmuşlar afiyet şeker olsun emi...

    YanıtlaSil
  7. bizim evde çok sevilir ballıda harika olmuş ellerine emeklerine sağlık...

    YanıtlaSil
  8. Emine abla merak etme yorumun silindi....Kreplere bittim gece yarısı nasılda midem kazınıyor zaten....ayyy haftasonları kahvaltı etmeyi özledim benim için şu ehliyet almam için dua et....bende kahvaltılarıma kavuşayım sevgiler

    YanıtlaSil
  9. ablamın bayılacaklarından nefis gözüküyor

    YanıtlaSil
  10. Eminecığım çok güzel olmuşlar ellerine saglık,bende krepe pek bır bayılanlardanım her halıyle ayrı bir lezzette yapıp yıyorum.

    YanıtlaSil
  11. Selamlar emine hanım ümriye gidiyomuşsun güle güle gidip gelmek nasib etsin allah kabül etsin şimdiden bizler içinde dua et . Krepde nefis olmuş ellerine saglık arkadaşım

    YanıtlaSil
  12. .



    Merhaba arkadaşlar;
    Hepinizin malumu olduğu üzere, oldukça farklı ve zengin bir yemek
    kültürüne sahibiz Ülke olarak.
    Zaman zaman çeşitli programlarda ve etkinliklerde daha önce hiç
    duymadığımız tatmadığımız lezzetlerle karşılaşıp şaşırıyoruz ve
    çoğunlukla bizde yapmaya çalışıyoruz,
    Bende düşümdümki "Yöresel Lezzetler Etkinliği" düzenleyip bloglar
    arasında değişik kültürlere,farklı bölgelere ait
    yemek,çorba,tatlı,hamur işi gibi bir çok çeşitli yöresel yemeği
    elimizden geldiği kadar bir araya toplayalım istedim...Tabi siz
    değerli arkadaşlarımın sayesinde...

    "Yöresel Lezzetler Etkinliği"mize 22 Mart-12 Mayıs Tarihleri arasında

    ben http://safiyeile.blogspot.com/ blogumda ev sahibeliği
    yapacağım,göndereceğiniz güzel tarifleri
    beklerim,tariflerinize "Yöresel Lezzetler Etkinliği" için Safiye'ye
    gönderiyorum diye linkimle birlikte not düşüp,tarifinizede hangi
    yöreye ait olduğunu yazıp,
    bana haber verirseniz
    tariflerinizi severek yayınlayacağım.
    Blogu olmayan fakat tarif göndermek isteyen arkadaşlarımızda tariflerini,
    fotoğrafını ve yapılış şeklini yazarak

    safiye.serbest@hotmail.com adresime mail atarak etkinliğimize katılabilirler...

    Etkinliğimize herkes davetlidir,istediğiniz kadar yöresel lezzetle
    katılabilirsiniz...
    Teşekkürler

    YanıtlaSil
  13. Hello! My first visit, will visit you again. Seriously, I thoroughly enjoyed your posts. Congrats for your work. If you wish to follow back that would be great I'm at http://nelsonsouzza.blogspot.com
    Thanks for sharing!
    Happy Easter my dear friend!

    YanıtlaSil

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design