Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

5 Nisan 2012

Havuçlu Tatlı





Malzemeler
1 kg kadar havuç
1,5 su bardağı toz şeker
1,5 paket kakaolu petibör bisküvi
1 su bardağı fındık

Üzeri için
1 pk krem şanti
kako ve toz şam fıstık

* Havuçları soyduktan sonra rendeleyelim.
* Tencereye pişmeye aldığımız havuçlara toz şekeride ilave edelim.
* Henüz suyu tam çekilmeden fındıklarıda ilave edelim.
* Suyunu iyice çeken harcımızı soğutalım. (Soğuması çok önemli)
* Başka bir kabın içine alalım ve kakaolu bisküvlerle beraber yoğralım.
* Borcama harcı bastıra bastıra yerleştirdikten sonra krem şantiyi paketin üzerindeki tarife göre hazırlayalım.
* Tatlımızın üzerine krem şantiyi sürelim en üstüne toz şam fıstığı ve kakao serpelim (ben çay süzgeci kullandım.)
* Afiyet şeker olsun..

Bu tarifimi Çay kahve bahane etkinliği ev sahibesi  http://www.marifetane.com a ve Porselen Demlik Çay saati ev sahibesi 
http://gelibolu17-midedenkalbe.blogspot.com/ gönriyorum kolaylıklar diliyorum..


11 yorum:

  1. ahhh tatlı krizim zirve yapmış durumda...ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. havuç tatlısını hep severim fakat krem şantili hiç denemedim çok nefis görünüyor ellerine sağlık. afiyet şeker olsun sevgiler selamlar...

    YanıtlaSil
  3. Canim hayirli aksamlar ellerine saglik güzel bir tatli .

    YanıtlaSil
  4. Bu aralar pek görüşemiyoruz:)Ellerine sağlık,sevgiler:)

    YanıtlaSil
  5. Hayırlı cumalar tatlının her halini severim ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  6. havuç tatlısını severim .olsada yesem :) ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  7. güzel bir tatlı,eline sağlık.

    YanıtlaSil
  8. Nefis nefis nefis oluyor.
    Ellerine sağlık
    Çok güzel görünüyor
    İyi hafta sonları

    YanıtlaSil
  9. merhaba abla hayırlı cumaların olsun,nasılsın?
    çok teşekkür ediyorum güzel tatlın için,ellerine sağlık...
    Harika tarifin şimdi

    BURDA YAYINDA
    sevgiler

    YanıtlaSil
  10. Canım benim ellerine sağlık nefis tatlı tarifin şu an yayında, katılımın için çok teşekkür ediyorum yine beklerim..hayırlı cumalar..

    YanıtlaSil
  11. Emine abla negüzel bir tatlıdır bu aman aman olsada bir tanecik yesem...benim yerimede bir lokma al hemi...az kaldı yoculuğa bu arada:)))eğer dediğim gibi yolun Medinede Hilton otelinin yanındaki İstanbul mağazısına gidersen benden de selam söyle Aynur ablama(eşi dükkanda olabilir) oda bizim gibi blog yazarı seni tanıdığım kadarıyla tanıyorum onuda Benim kurs hocam gider gitmez Umreye ilkgün varmış yanına emanetimi vermiş...çok sevindim...
    buarada gelibolu17de etkinlik artık paşasofrasında...

    YanıtlaSil

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design