Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

14 Nisan 2012

Köfte ve Kızartma



Selamünaleyküm evde son günlerim diyebilirim salı sabah 07:00 da Atatürk Hava Alanı'nda olmam gerekiyor.. Bu gün evde çok sevilen köfte ve kızartma yapayım dedim ama sunumu biraz farklı olsun hem patlıcan ve kabak ayrımı yapılmadan tüm sebzeleri ile beraber bir yensin istedim.. Görünüm Patlıcanlı Köfte kebabı gibi ama hepsini ayrı kızartıp patlıcanın içine köfte, kabak, domates ve patatesi sırası ile yerleştirip sardım. Eğer patlıcanlara tutturamazsanız siz  kürdan ile tutturabilirsiniz..Köfte tarifini vermiyorum daha önce verdiğim tariflerden de alabilirsiniz..

Afiyet Şifa Olsun...



11 yorum:

  1. canım ablam kızartmaları ne güzel sunmuşsun böyle çok şık olmuş. ellerine sağlık sevgiler gönderiyorum sana...

    YanıtlaSil
  2. Canım güle güle git güle güle gel bol bol dualarımı selamlarımıı götür hayırlı yolculuklar inşALLAH...

    YanıtlaSil
  3. Cok güzel görünüyor canim ellerine saglik.

    YanıtlaSil
  4. Teşekkürler bıraktığınız yorumlar için bloguma bu bıraktığım son yorum artık son hazırlıkları yapıyorum uğurlamaya gelenlerden pc nin başına oturamıyorum..Hepinizi Alllah'a emanet ediyorum 21 gün ümre ama enaz bir haftada dinlenirim..Tahminen bir ay sonra görüşürüz..
    Hepiniz sevgiyle kalın.

    YanıtlaSil
  5. Gelibolu17'nin hazırladığı
    "Çay,Kahve Bahane" etkinliğine
    16 NİSAN-1MAYIS tarihleri arasında
    http://pastaeli.blogspot.com yani ben ev sahibeliği yapacağım...
    Bildiğiniz gibi çay kahve bahanedir çoğu zaman,dostlarla,arkadaşlarla,dertleşmek,görüşmek için.bir çoğumuz sevdiğimiz bir arkadaşımıza ziyarete giderken "hadi çayı koy" geliyorum diye gideriz,yada müsaitsen "sabah kahvesine geleceğim" deriz...
    Çünkü o sohbet muhabbet kuru kuruya olmaz,tamam tatlı dil güler yüzde gereklidir,hatta suratı sirke satan bir ev sahibi size bal baklavada ikram etse orda çok kalmak istemezsiniz öyle değilmi,ordan ayrılmak için sabırsızlanırsınız....
    “Allah’a ve âhiret gününe iman eden kimse misafirine ikram etsin. Allah’a ve âhiret gününe iman eden kimse akrabasına iyilik etsin. Allah’a ve âhiret gününe iman eden kimse ya faydalı söz söylesin veya sussun!”
    Muhammed Mustafa (s.a.v)
    Ve yukarıdaki güzel hadis-i şerifi sizlerle paylaşıp,evlerinize gelen misafirlerinize,eşinize,çocuklarınıza,yada bu dünya hanesinde en güzel misafir benim deyipte kendiniz için hazırlamış olduğunuz birbirinden güzel tariflerinizi,ikramlarınızı sayfalarınızdan almaya geleceğiz :)
    Tariflerinize "çay,kahve bahane" etkinliği için Pastaeli' ne gönderiyorum yazıp bana haber verirseniz,büyük bir zevkle gelip tariflerinizi alıp
    http://pastaeli.blogspot.com adresimde yayınlayacağım :)
    Son olarak arkadaşlar,her zamanki gibi etkinliğimize herkes davetlidir,(lütfen davetiye götüremediğimiz arkadaşlarımız kırılmasınlar)

    YanıtlaSil
  6. ellerine sağlık eminecim
    mmm misler gibi yapmışsın
    :)

    YanıtlaSil
  7. güle güle git güle güle gel emine abla sunum çok hoş eline sağlık...

    YanıtlaSil
  8. ellerine sağlık paylaşımların bol olsun canım sevgiler;)

    YanıtlaSil
  9. Emine'cim bloguna giremedim uzun zamandır.Ana sayfamı düzenlerken izlediklerimi kaldırmıştım,yeni arayüze geçince ulaşamadım.Şimdi daha yeni blog arkadaşlarımı ana sayfamda izlemeye alabildım.Giderken uğurluyamadım canım kusura bakma. Bugün yarin döneceğini düşünüyorum.Allah umreni ,dualarını kabul etsin inşallah..Allah'a emanet ol...

    YanıtlaSil
  10. yapmam lazım benim bunu. Bayıldım. Görüşmek üzere
    www.bakbuharika.blogspot.com

    YanıtlaSil
  11. ablacığım hiç sesin soluğun çıkmıyor. Nerelerdesin özlettin kendini. Allah ibaretlerini kabul etsin inşallah. Hayırlı ramazanlar...

    YanıtlaSil

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design