Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

9 Nisan 2012

Lor Peynirli Domates Salatası


Domateslerin kabuğunu yemeyi pek sevmediğim için soymayı tercih ettim..Hazırlaması çok kolay bir tarif içimden geldiği gibi yaptım. Domateslerin kabuğunu kabak soyacağı ile çok kolay bir şekilde soyabilirsiniz..İçini çay kaşığı ile çıkartın ve lor peynirini çörek otu ve pul biberle karıştırıp domateslere doldurun ve nane ile servis yapın aslında taze kaşar rendesi olsa da çok güzel olurdu...
Afiyet şifa olsun..

4 yorum:

  1. Daha önce mutlaka yapılmıştır.Ancak ben de en sevdiğim lezzetlerden biri olan sofralarımızın vazgeçilmezi çorba tariflerimizin olduğu güzel bir etkinlik başlatmak istiyorum..Eğer desteklenirse hoş bir iş ortaya çıkacağı kesin.Geniş bir çorba arşivimiz olmuş olur..15-20 günlük periyotlar halinde ev sahibimiz değişsin..İlk ev sahipliğini ben üstleniyorum..Sizlerin de hem ev sahipliği hem de tarifleriniz için katılımlarınızı bekliyorum..Hadi hayırlısı olsun :)

    Etkinlik yemek bloğumda olacak..
    tariflerinizi http://yasamladans.blogspot.com bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Domates ve peynirin muhteşem birleşimi ..Harikalar
    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Paylaşımlarınız gerçekten bizi çok keyiflendiriyor ve Buzboru olarak başarılarınızın devamını diler.

    YanıtlaSil
  4. Write more, thats all I have to say. Literally, it seems as though you relied on the video to make
    your point. You clearly know what youre talking about, why waste your intelligence on just posting videos to your site when you could be giving us something informative to
    read?

    Also visit my website; family Law richmond hill, Google.Ca,

    YanıtlaSil

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design