Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

21 Ağustos 2012

Gönül Dostlarıma

resim netten alıntı

Selamünaleyküm tüm gönül dostlarıma merhaba üç ay oldu ümreden geleli ama ben pc nin başına hiç oturmadım. Oradan bedenim geldi ama aklımda ruhum da orada kaldı diyebilirim..
Rüyalarımda hala oralardayım..Oralarda kaydettiğim video ve resimleri yayınlamam için şarj aleti almam lazım çünkü bozuldu şarjımda bitti en kısa zamanda bu problemi aşarım inş.

Herkesin Ramazan bayramı mübarek olsun demek isterken Gaziantep'teki bomba patlaması yürekten yaktı bizi.. Allah'a havale ettim onları en güzel intikam alan Allah'tır..Rabbim ülkemizi savaşa girmekten korusun cümle İNSANLARI'da.... Savaşı düşmanıma bile vermesin ...  Savaş olan yerde ibadet olmaz ne namus kalır ne de vatan... Ümrede en çok vatanım için dua ettim. Allah başımızdakilere doğruyu doğru yanlışı yanlış göstersin,  hem kendi memleketimize hemde tüm islam alemine hatta tüm insanlara hayırlı olmaları için...
Çocuklarıma ve gelecek nesiller için dua ettim...

Orada dua eden diğer hacıları bir görseydiniz bir tanesini hiç unutmuyorum belden altı bacakları tamamen yok kaykaya binmiş o kalabalık tavafın arasında görünmeyen bir kudret onu daraltmadan sıkmadan tavafına yardım ediyor ve o ise halini unutmuş diğer kullarla eşit bir şekilde tavaf ediyor büyük bir ciddiyetle dillerde "Rabbena" gözyaşları sel olmuş...
Ben geldim geleli kabenin delisi oldum. O manzaralar aklıma geldikçe acaba bir daha nasib olur mu Allah'ım diyerek zamanım geçiyor....
Kabe'nin duvarına örtüsüne ulaştığımda o kalabalıkta duvara secde ettiğimde ki haykırak ağlamam hala aklımda bu maneviyat daha ne kadar bende kalır bilemem....Müthiş maneviyatlar insan gerçekten Allah'ın (CC) misafiri olduğunu hissediyor..
Nice körler var tavaf ediyor, nice bebeler var anne-babaların kucağında, elinde ama rahmetin farkındalar mı bilmem...
İnşaallah diğer yazılarımda da duygularımı paylaşırım bugünlük bu kadar üzgünüm sizleri çok seviyorum
(Acil işlerim var) Hepinizi Allah'a emanet ediyorum hoşçakalın...

RABB'İM   RAZI   OLDUĞUNA   GÖNLÜMÜZÜDE   RAZI EYLE.....   

5 yorum:

  1. Hoşgelmişsin Emine ablam,nasılsın?
    Oralara giden havasını soluyan bir daha buralara gelmek istemiyor diyorlardı bak sende öyle şeyler söylüyorsun,Rabbim bizede ve tüm isteyenlerede nasip etsin inşallah....öpüyorum selamlar olsun,görüşmek üzere :)

    YanıtlaSil
  2. Hoş geldin Emine'cim.Allah yaptığın ibadetlerini haccını kabul etsin,görüşürüz..Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  3. canım ablam hoşgeldin. ne güzel anlatmışsın oraları. aramızda görmekten büyük memnunluk duydum. özledim seni. geçmiş bayramın mübarek olsun. sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Hoşgeldin canım, gittiğin günden bu yana aklımdasın neler yaptın o güzel yerleri görünce neler hissettin hep merak ettim?
    yalnız şunu ititraf edeyim senin soyadını unuttum emine olarak aratnca bulamadım , hep aklıma geldin ve inanırmısın akşam oturdum bütün eski yorumlarımı tek tek okudum ve seni buldum hatırladığım kadarıyla Kuran Kursu açmıştın ve o zaman heyecanını yüreğimde hissetmiştim aslında şimdi , neler yapıyorsunuz, merak ediyorum
    sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  5. Allah kabul eylesın arkadasım ınsallah haccında nasıp olur cumlesıyle bırlıkte derler ya hep gormek lazım nasıl baglanıldıgını anlamak ıcın kalbın hep orda hep gıtmek ıstıyorsun nasıl guzel duygu bu mekke mukereme ayrı bır manevıyat medıne munevvere ayrı bır manvıyat nasıl guzel belde nasıl burnunda tuten sevgı baglılıktır

    YanıtlaSil

Blog Archive♥

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tarif Dunyam Template by Ipietoon Cute Blog Design